Bocabadada?

Un relat de: buscador

Allí, on el negre dels teus ulls hi és,
no hi vull anar.

-Senyoreta, senyoreta, disculpi no ens coneixem però li he de dir que si l´hagués de matar, deixaria que vosté escollis.
-Si volgués una cosa ràpida optaria per les mans al coll...semblaria quelcom passional, oi? Ben segur que´n parlarien els diaris. Però si en comptes d´això desitgés anar més a poc a poc, sense preses, la portaria a Paris i allí faria que escoltés, de boca dels propis poetes francesos, poesia incomprensible, densa, dura i feixuga, fins que, extenuada, moris d´aborriment.
-Bé, agraeixo la seva bocabadada atenció i ja sap...al seu servei.

Comentaris

  • Doncs... si![Ofensiu]
    Unaquimera | 09-08-2006 | Valoració: 10

    Realment, t'has guanyat la meva atenció... i m'has deixat bocabadada!
    Un relat breu, sorprenent, original, interessant... gens dur, ni feixuc, ni extenuant, ni avorrit...
    Un monòleg que es llegeix sense pausa fins al final, quan provoca el somriure de complicitat definitiu!
    Bona tornada a la prosa!

    Aprofito el comentari per enviar-te una abraçada estiuenca plena de sol i d'aire, de sorra i petxines, de mar i d'ones! I, també, per encadenar-te!

    Una quimera


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena


l´Autor

buscador

5 Relats

17 Comentaris

8422 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Tots els colors de la terra
que són suaus en aquesta hora incerta...
van parlant-me de tu! Van dient-me el teu nom!
Si vols present t´ompliré de carícies,
Si vols records t´oferiré els més bells,
Si vols futur t´ompliré d´esperances!
Vull viure el temps ben acordat amb tu.



R en Cadena

"Unaquimera em va encadenar (i no em queixo gens) i jo he passat la cadena a Yuna i a llu6na6"

(descobreix què és "R en Cadena")