Blog del Llobet nº3

Un relat de: S.Wulff
LA DUTXA....D’AVUI.

7,30 am.: Toca el despertador..... Avui es dissabte i els dissabtes no em llevo mai tan d’hora.... Normalment deixo que la son s’acabi però avui, l’he posat perquè...... Ens dutxarem junts!.

Veig el sostre de bigues, antic, de l’habitació....i la finestra, encara no hi ha prou llum, està sortint el sol....

Un missatge! ...veu seductora... ¡ELLA!.

Esta prenent cafè....llavis vermells... Vull ser tassa!.

Escriu en francès, contesto amb faltes d’ortografia. Voldria... dir-ho parlant però ara no puc...

On i va!.... Foto de la tassa buida...jo també hi vaig....

Roba interior.... soroll d’aigua... un petit gemec... la seva veu... Sap com posar-me......a cent!.

Jo també li envio, miro d’estar a l’alçada... no se si li faig el mateix efecte...... espero que si....

Imatges sensuals. Imaginar em perd....estic a 1.000,...... Vull..... gemego sense voler...li envio.

Es com si la pugues veure mentre....em toco. M’ensabona el cap, frega molt a poc a poc, el clatell, les orelles, el coll...mentre amb mira als ulls...

El pit... Oooohhh! entre l’aixella i el pit m’agrada molt!!! I el mugró...la panxa.... Mmmmm! les cuixes...

S’ha agenollat mentre m’ensabona les cames, esta en la millor posició....em comença a ensabonar on mes m’agrada..... Cap a la punta!. Vull.... la seva.... boca......

Però s’aixeca! Ara em toca a mi ensabonar!

Començo pels peus, ensabono molt a poc a poc, agenollat....pujo les mans cap a dalt... cuixes... panxa.... Sento un gemec petit.... deixo expressament el millor pel final....

Costats...entre l’aixella i el pit... Espero que li agradi tant com a mi!

Amb els dos dits grossos li acaricio els mugrons....mentre ensabono tot el pit....es tensa...un altre gemec...li agrada... I jo.... els seus gemecs...veure com tremola....petits espasmes de plaer....em posa a 10.000!.

Ensabono entre les seves cames...el dit.. se’n va endins uns mil·límetres.... gemec... contracció... Mmmmm... moc en cercles.

El sabó... Agafo el telèfon de la dutxa i trec el sabó. No vull que la picor del sabó ho espatlli. El dit donant voltes... la llengua. Acariciant per fora i per dins lentament... gemega... vol.... vull... però també paro!
Li toca a ella treure'm el sabó!

Agafa el telèfon de la dutxa i comença a treure el sabó....el cap, coll... l’aigua picant al clatell.... Mmmmm!, m’agradaaaa!. M’agrada molt l’aigua picant al clatell.

Baixa per l’esquena... pit... Ooohhhh! la pressió de l’aigua al mugró i cap el costat... els ronyons... M’agrada tant!

La panxa... cuixes i.... Oooohhhh! testicles... La tinc tant tiesa que em fa mal i tot...no aguanto mes. Però m’ha tret tot el sabó, s’ha acabat la dutxa...

Desperto del somni, ens hem dutxat junts però ja no hi es... I ara....que faré?

Rebo trucada de veu! Siiiiii! la sento!, em sent!..... Acabarem junts!

Comentaris

  • Afalagat[Ofensiu]
    S.Wulff | 14-02-2017

    Afalagat Montseblanc de que t'agradi!. Fer riure i excitar es el que intento sempre en els meus relats. Gràcies!

  • Només...[Ofensiu]
    Montseblanc | 14-02-2017

    ...em quedava aquest escrit per comentar-te. M'agrada la teva imaginació, l'esperit entremaliat que s'endevina rere les lletres. A la vegada excites i fas somriure. Tant important és una cosa com l'altra.
    Gràcies!