Benvolguts relataires!

Un relat de: Romy Ros

Benvolguts relataires,
De tot cor us desitjo molt bon Sant Jordi...que la lectura i l'escriptura us acompanyi sempre.

Que tingueu una bona passejada pels indrets que més us inspirin a la recerca de nous exemplars que us puguin acompanyar a la tauleta de nit. I si alguna nit no podeu dormir, que tot d'una trobeu prou inspiració per engendrar un bon relat que ens permeti compartir vivències i imaginatives situacions dignes de ser penjades en una web d'il.limitades possibilitats.

Que en els dies d'alegria trobeu una part de temps lliure per reflexionar i plasmar sobre paper o pantalla els vostres pensaments.
Que en els dies de tristor, l'escriptura sigui teràpia creativa que calma l'ànima i aviva l'esperança.
Que cada moment viscut pugui ser com aquell que omple de felicitat i copsa en un instant tota la màgia de la vida.
Que quan arribi l'horabaixa, pogueu esbiaxar un somriure i que els vostres somnis no estiguin plens de "no", tan sols de "prou" quan la realitat imperi.
I encara podria seguir... però em conformo finalment a dir-vos que desitjo que no us falti mai l'amor, que no us abandoni mai la il.lusió...i com no...que sigueu feliços escrivint i escrivint.
De tot cor,

Romy Ros.

Comentaris

  • Ja fa molt anys...[Ofensiu]
    Romy Ros | 06-04-2020

    Vaig escriure aquest relat ple de bons desitjos per a tots els components d'aquesta plataforma literària. Avui, ha vingut a la meva memòria i em sento satisfeta del relat.
    El reprenc per infundir esperança a molt gent que encara circula per aquí.
    Salutacions, de tot cor, a tots els que us digneu a llegir-me! Ens seguim veient,
    Romy Ros

  • Quina delícia de relat![Ofensiu]
    NADINE | 06-04-2020 | Valoració: 10

    Gràcies per aquest relat tan ben trobat: ple de bons desitjos que és com una abraçada ciebernètica en aquests temps que conrren.
    Un relat escrit al 2009 que encara seria ben actual. Gràceis Romy pels teus desitjos on comparteixes il.lusions. Una delícia!
    Salutacions de Nadine.

  • Gràcies, moltes gràcies[Ofensiu]
    Josep Bonnín Segura | 08-12-2009 | Valoració: 10

    Jo em consider de la família relataire i em sent assenyalat en el teu relat. M'ha agradat l'he trobat molt esperançador i viu.
    T'envio una forta aferrada pel coll des de la Vall dels Tarongers (Sóller- Mallorca)
    Josep - Keops el beduí d'ultramar

  • llamp! | 10-10-2009 | Valoració: 10

    ...

  • En referència a la pregunta que m'has fet....[Ofensiu]
    llamp! | 10-10-2009


    ... no m'he llegit la trilogia "Millenium", perquè els llibres massa llargs se'm fan pesats i no sóc gaire apassionat de la novel·la negra. Ho sento si el meu poema no tracta de la temàtica de la trilogia. El que puc dir és que he llegit la biografia de la Wikipèdia de l'Stieg i que em vaig motivar a fer aquest poema en sentir que precisament el Sant Jordi del que parles en aquest teu relat, "Millenium" va ser la obra més venuda a Catalunya. Més tard, vaig notar els efectes de la Larssonmania en coneguts, amics i altra gent que en parlava molt. Jo pensava: La gent parla amb una naturalitat tremenda de l'Stieg, com si fos el seu oncle o alguna cosa així. Total, que vaig decidir catalanitzar el nom de l'Estic i titular el poema "Estic Larsson". Molt no et deu haver desagradat si m'has posat un deu, que te'l torno, pq m'ha vingut bé parlar de l'Stieg Larsson en un Sant Jordi en el qual va ser un superventes, un "Best-seller".

    Molts records!

    llamp!

  • Aquestes paraules no tenen preu[Ofensiu]
    surina | 03-09-2009 | Valoració: 10

    No et coneixia Romy, i les teves paraules m'han emocionat. Fins i tot se m'ha posat la pell de gallina. És molt agradable poder comptar amb companyes com tu. disposades a animar-te. Jo també et desitjo molt amor i felicitat.

    Una abraçada molt forta!

    Irene Tironi

  • doncs...[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 03-09-2009

    esperarem! jejejetu cultiva, cultiva, però ens ho deixes veure, ehhhh


    una abraçada

  • abril....[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 02-09-2009

    maig....



    juny....




    juliol.....




    agost.....




    setembre?










    esperant....









    salutacions comanya!

  • Moltes gracies[Ofensiu]
    Jordi de Gènia | 11-06-2009

    Pels teus desitjos per a tots nosaltres. Els he llegit amb un cert retràs i solament després d'haver-te conegut per què has comentat un dels meus relats. Som tants i tants que escrivim que el trobar-nos es sempre fruit de la casualitat.
    Gracies, doncs, doblement: pels teus escrits i per les paraules encoratjadores cap un dels meus.
    Salut
    Jordi

  • Aprofitant [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 03-06-2009 | Valoració: 10

    l'avinentesa del dia de Sant Jordi, ens omples de bons desitjos, d'aquells que arriben molt endins. Gràcies, Romy.
    T'he dit ja que m'encanta com escrius? És ciència infusa o has anat a alguna escola?
    Una abraçada.
    Nonna_Carme

  • Gràcies per les teves paraules[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 25-05-2009 | Valoració: 10

    Amb aquests bons desigs ens has donat una injecció d'optimisme que , la veritat, crec que ens fa falta a tots perquè, mirem cap a on mirem, sembla que ens ensorrarem d'un moment a l'altre.
    Però tu ens has recordat que posseïm una meravellosa eina per l'esperança que és l'escriptura i la imaginació. Sí senyora, visca l'esperança!!!

  • Agafan els desitjos[Ofensiu]
    Belda | 22-05-2009 | Valoració: 10

    Merçi !!!! Igualment.

  • Bons desitjos[Ofensiu]
    Naiade | 13-05-2009 | Valoració: 10

    Encara que Sant Jordi ja ha passat, agafo els teus bons desitjos tot agraint-te aquest detall. Tan debò la vida sempre pugui ser com tu ens desitges i per tu també. I puguem compartir, llegir-nos i comentar-nos relats i poesies. I tant en els bons com en els mals moments puguem comptar amb el nostre suport i amistat.

    Una forta abraçada

  • Moltíssimes gràcies[Ofensiu]
    brins | 04-05-2009 | Valoració: 10

    pels teus bons desitjos: lectura, inspiració, somnis, il.lusió, amor, felicitat... tot el nèctar de la vida.

    Jo també et desitjo tota aquesta benaurança i
    espero que la compartim durant molts anys.

    Una abraçada molt cordial

    Pilar

  • S'agraeix[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 02-05-2009 | Valoració: 10

    moltíssim el teu relat ple de bons desitjos. Me'ls faig tots meus amb molt de gust i, de retruc, penso que una persona que endevino tan generosa es mereix una abraçada immensa junt amb una felicitació per pensar amb tots nosaltres, els teus companys relataires. Jo també et desitjo dues coses molt importants que per aquí diem sovint: salut i literatura!
    Gràcies per tots els teus comentaris, romyrós.
    Mercè

  • Moltes gràcies![Ofensiu]
    Unaquimera | 28-04-2009 | Valoració: 10

    Respecte al primer i segon paràgraf de la teva desiderata, moltes gràcies pels teus bons desitjos:
    Sant Jordi 2009 va ser una Diada en què tant la lectura com l'escriptura van tenir la seva presència,
    vaig poder una bona passejada en un dia realment primaveral,
    a la tauleta de nit un exemplar continua fent companyia com feia des d'abans i un altre tot just acaba d'arribar, ...
    A partir d'aquí, no puc per menys que subscriure i fer meus el teus desitjos per a l'esdevenir!

    De moment, sóc feliç llegint i llegint...

    T'envio una abraçada des del meu cor,
    Unaquimera

  • Salutacions[Ofensiu]
    jos monts | 28-04-2009

    Hola. Romyros

    I que tu també hagis tingut un bon dia de Sant Jordi.

    Els somnis que no estiguin plens de "no", tan sols de "prou" quan la realitat imperi el "si".

    I jo et dic:
    Alça la copa i brinda per aquell que puguis estimar i sentir-te estimada.
    L'amor és la major raó per viure.
    Però si no tens un Amor.
    No deixis mai de morir en tu les ganes i el desig de trobar-lo.

  • Diada Sant Jordi[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 28-04-2009 | Valoració: 10

    Hola ! Ara llegeixo el teu bon desig. Jo també desitjo hagis viscut una creativa diada.
    A mi em va passar una Història.... que si vols te l'explico. Tens correu ?
    Gràcies pels teus comentaris a la Safata. Forma part d'un Treball que vaig fer titulat LES 50 ACTITUDS.

  • Merçi![Ofensiu]
    bruNa | 27-04-2009 | Valoració: 10

    feliç sant jordi per tu també!
    ja he vist que m'has comentat, gràcies! el cert es que sí, que es trist, però és que jo expresso els meus sentiments en els meus poemes. casi tots són tristios, però crec que t'agradara més el de "s'atura el temps", és d'amor! jaja

    escrius de marevella! uau!

    BruNa.

  • Horabaixa, esbiaixar, prou....[Ofensiu]
    Elboigdelsmots | 27-04-2009



    ....caramb!

    El boig

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Romy Ros

Romy Ros

59 Relats

459 Comentaris

79761 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:

Nascuda al 62 més enllà de les Terres de Ponent, he viscut en diferents poblacions de Catalunya fins que he aterrat a Vic esperant que sigui definitiu.

Sóc antropòloga de formació i vocació, també activista de professió. Sóc mare de dos fills que van deixar l'adolescència i que s'obren camí en aquest món convuls.

Escriure, llegir i pintar són tres aficions que m'entusiasmen i fascinen.
M'han ajudat a reinventar-me i per això estem ara per aquí.

Us desitjo el millor, que la lectura de cada relat us sigui plaent i toqui la fibra de les vostres emocions, com moltes vivències han tocat la meva.
Us agraeixo molt els comentaris perquè m'ajuden a aprendre i millorar. Gràcies!

Namasté!