Ben sola a casa

Un relat de: filladelvent

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Al menjador de casa, penses en la buidor del pis. Ets sola, avui no hi ha família.
En aquestes quatre parets, la única claror que hi ha és la que penetra per entre les persianes abaixades de les finestres, i la llum que es reflexa per la pantalla del televisor. Ës una sala proa gran, amb un sofà en el que tu estàs assentada i un televisor engegat en front teu.
Acabes de dinar, i després de fer el cafè, t'és inevitable de pensar-hi.

La mà, ja sense guia prèvia, s'encamina cap al teu entrecuix, i tu et descobreixes amb les cames ben obertes i amb la teva mà dreta acariciant-he el clítoris. Saps que ara ja o hi ha volta enrera.
T'aixeques, agafes un video i el poses.
A la pantalla, veus una dona xupant una polla, i mentre, un altre home es masturba abans de penetrar-la per darrera. Ella deixa de xupar-li, l'home que la penetrava s'ajeu al llit. Ella s'estira sobre d'ell, i mentre ell li toca els pits comencen a moure's sensualment, fent un vaivé acompanyat pels gemecs incondicionals. L'altre home, en un impuls, salta sobre d'ella i la penetra pel cul. Els tres es converteixen en un de sol.

Tu ja no pots aguantar més, i mentre amb la mà esquerra et toques els pits (car ja no portes res que els tapi), amb dos dits de la mà dreta t'endinses en un cau moll. Després, t'acaricies tendrament el clítoris roig i calent amb una mà destra i experta per l'experiència de molts anys d'adolescència explorant el propi cos.
Tires el coll enrera, tanques els ulls per gaudir més del plaer absolut, i els teus pits, encara petits però ferms com mai, es vinclen cap enrera creant una imatge digne del més gran amant.
La sensació que et recorre tot el cos és del tot coneguda però, tot i ser sempre la mateixa, és impossible renunciar a ella o a la certesa de ser cada cop l'èxtasi més gran.

Comentaris

  • està bé[Ofensiu]
    aisha | 10-01-2007 | Valoració: 7

    el relat està bé, potser podries aprofundir-lo una mica més, però.

    A MI TAMBÉ M'ENCANTA EL PLANTEJAMENT EN SEGONA PERSONA, DE FET EL MEU DIARI ÉS TOT ESCRIT DES D'AQUEST PUNT DE VISTA :)

  • interessant però fluix[Ofensiu]
    foster | 13-11-2005

    segons el meu parer, és clar.
    Interessant el plantejament, el llenguatge...
    però ja que hi entres de forma directa i sincera, podries haver-ne tret més suc, treballar-lo més.
    Estic d'acord amb en Biel, no em cal gens de poesia, ni aquí ni enlloc, però sí vull suggerència, imatges i/o paraules evocadores, més sensacions descrites del moment del clímax, la raó de ser del relat.
    Quant a la porno, també podries haver jugat una mica més amb un paral.lelisme de sensacions, de "sons", no sé...

    Molt especial i interessant el teu estil, m'has intrigat una mica i et llegiré més.
    Si vols ajudar-me i me'n recomanes al fòrum, millor que millor.

    Quin gustet,he, deprés del cafetó... jojo

    foster

  • en un any[Ofensiu]
    Gica Casamare | 22-08-2005

    En un any has enriquit la teva literatura però sense perdre la teva intensitat, que és el què m'agrada més del què t'he llegit. Ara t'he comentat el d'any en any.
    "Penso que el millor que he escrit mai és allò que guardo al meu calaix, allò que parla sobre mi, allò que és la meva ànima plasmada i alhora un cofre de pany tancat sense claus.", si un dia l'obres, avisa...

  • vaig...[Ofensiu]
    AnNna | 20-06-2005 | Valoració: 9

    llegir-lo fa temps i recordo que em va agradar....

  • LA PAJILLERA HABITUAL[Ofensiu]
    camarassa | 20-06-2005 | Valoració: 6

    Retrata el costum masturbatori habitual d'una noia jove, que viu sola. Una noia adulta que després de dinar i de fer el café es relaxa fent-se una palla mirant un video porno, que ja déu tenir una mica gastat. La imatge de l'home masturbador és molt habitaul i ben tolerada, en canvi el de la dona, encara hi ha tabús. Posa al mateix nivell de desig i necessitat sexual els impulsos d'homes i dones. Està prou bé.

  • Molt descriptiu[Ofensiu]
    XvI | 17-05-2005

    molt natural, molt íntim, molt sincer. Tinc la sensació que funcionaria igual de bé en masculí. D'altra banda escriure en segona persona trobo que no és fàcil.

    salutacions

  • Fantàstic![Ofensiu]
    Aur@ | 29-03-2005 | Valoració: 9

    Meravellós, real, clar... crec que moltes tenim la sensació que ens has espiat entre aquestes persianes semiobertes de mitja tarda...

    T'haig de dir que he buscat el teu relat seguint la bona crítica que feia un amic (perdoneu-me, no recordo qui) en un comentari inserit al relat de Tiamat "Les dones també ens fem palles".

    Gràcies per compartir trocets de la vostra intimitat.

    Ens veiem !!!

  • visca la masturbació! [Ofensiu]
    Ullets | 08-01-2005 | Valoració: 10

    M'encanta com parles del que la gran immensa majoria de dones fem, sense cap mena de tabú.

    M'agrada per què parles de la soledat que és necessita per explorar-se, m'agrada per què jugues amb el fet de que les pelis pornos també ens poden excitar, m'agrada per què parles del joc que crees amb el teu cos, amb els teus pits, el teu clitoris, les teves mans, les teus dits...

    M'agrada molt de veritat!

  • Fora els tabús![Ofensiu]
    kispar fidu | 08-01-2005

    Ei! M'agrada que no tinguis cap problema d'escriure sobre aquest tema. La veritat és que és un tema que costa molt de parlar... jo fins fa ben poc, no n'havia parlat mai amb amigues, etc. i la veritat, és que arriba un moment que sembla que siguis un bitxo raro, i que penses que és un crim!
    Fora tabús!!!

    Ànims! ciao!

  • M'agrada la llibertat[Ofensiu]
    Egundoko | 22-11-2004 | Valoració: 10

    és un bon tema el de l'autocomplaença sexual. És ben sabut que els homes ens masturbem, però com és que hi ha gent que dubta que ho facin les dones? Jo ho vaig descobrir quan la meva ex-novia em va explicar com ho feia. Molt interessant. M'encanta la llibertat d'expressió i més en els temes que la gent no sol tractar, potser per timidesa, potser per por al que hagin de pensar de tu. Felicitats a tots aquells que sabeu escriure bé del sexe. Jo ho intentaré algun dia. Us ho prometo :-D

  • segeuix agradant-me[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 02-11-2004 | Valoració: 9

    Em mereix l' opinió igual però augmentada de la meva primera. a més m'agrada que les dones també n'escriguin, per allò de compartir.
    Després del relat " les dones també ens fem palles" hom s'adona que en van fer un xic massa i que llegeixen poc.
    Continua que et seguiré llegint.
    Una abraçada.
    ( per cert per reis demana un altre teclat que del 1 al 10 en van 9.... ) pobre Sergi

  • feia temps que volia passar-me per aquest relat..[Ofensiu]
    Tiamat | 31-10-2004

    tot i que me l'havia llegit ja feia temps, volia tornar a fer-m'hi una ullada, i dir el que no vaig dir el primer cop que el vaig llegir:

    m'agrada, m'agrada



    Tiamat

  • Segueix, no paris[Ofensiu]
    Far de Cavalleria | 02-10-2004

    d'explicar-nos experiències com aquesta. Ara algú podria estar explicant que estava sola a casa i es va posar a llegir un relat de filladelvent i de seguida la seva mà es va posar a buscar entre les seves cames el mateix plaer que obtenia la protagonista de la teva història.

  • Masturbació femenina?[Ofensiu]
    Ilargi betea | 09-09-2004 | Valoració: 9

    i ara! què dius?! si les noies mai ho fem això! Quina marranada... En teoria som "bones minyones" i mai ens excitem quan no tenim la parella al davant,no?
    Fora tabús, ben fet! Felicitats noia, i benvinguda (espero que ja no tinguis més malentesos!).

    Una abraçada i molta màgia!

  • Biel Martí | 23-08-2004 | Valoració: 9

    realment està ben escrit i és un tema poc tocat (valgui la redun.. o el que sigui), però entraré en el debat següent: realment cal poesia per tocar aquests temes? No podem parlar-no com en parlem amb els amics, jo per descomptat no ho faig en vers, i tampoc amb la parella, les coses maques per altres moments...

    Bé, benvinguda amb retard!

  • ufffff!!!! un relat excitant[Ofensiu]
    pèrdix | 09-08-2004

    que és del que es tracta, no? Penso que li dones el to adequat, atrevit sense caure en la grolleria fàcil. A més tractes un tema d'aquells que diuen "tabú" com és la masturbació femenina.
    Així que felicitats per partida doble.

    I si volguessis posar-hi més poesia, com deia en Salvatore, doncs res, ho pots provar per experimentar nous registres...ara que en aquest, pel que aqui es veu, et desenvolupes amb soltura...
    Apa, a seguir publicant.

    P.D: havia dit que al·lucino amb el que es descobreix per aquesta Täè˜...perdó, web?

  • segur que tens raó...[Ofensiu]
    filladelvent | 09-08-2004

    Gràcies pel comentari, segur que tens raó quan dius que hi falta un xic de poesia, i que és un tema prou difícil.
    Això és le que jo busco: que s'opini sobre el que escric, perquè és l'única manera d'avançar. Encara em falta molt per aprendre, i en soc conscient, per això soc aquí, perquè entre tots m'ajudeu a aprendren.
    Segur que el vot en 0 va ser un error... devia faltar l'1 al davant.
    Gràcies per tot!

  • Ben sola[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 02-08-2004 | Valoració: 9

    He seguit el teu relat i el tema m'agrada, ets valenta describint-lo com ho fas. Jo hi hagués posat un xic més de poesia. Son temes que s'han d'escriure per poder valorar-los ja que costa resoldre'ls sense ferir a ningú tot i que hi ha qui ho fa i després es "trenca"les vestidures. Aprofito de llegir-te perquè també em vas llegir un de meu, em va quedar el dubte si em valoraves amb un 1 i després em felicitaves o bé em felicitaves amb un 10 i t'havies deixat. el zero.
    De totes maneres espero seguir llegint els teus relats eròtics. Benvinguda al gremi. Una abraçada.

Valoració mitja: 8.7