Baudelaire

Un relat de: Marteta
Baudelaire es concebia lliure, i aquesta llibertat el reprimia per dintre. Orgullós de la seva conscient solitud, màrtir per un dolor continu. Enamorat de la seva mare i gelós del seu padrastre. El que s'inspirava més pel desig furtiu d'observar el sexe distant que per la carnalitat que aquest inspirava.

Va escriure poesia, una poesia que t'arriba, et romp i et torna a recompondre amb una nova formació conceptual. Renaixement poètic-personal. Un impuls cap al decadentisme que se't fa deliciós. Cucs que se't mengen a besades, cossos en descomposició, marginats socials que miren des d'una imponent distància la misèria que els envolta (elevant-los)

Correspondències que transcendeixen a la naturalesa. Metafísica poètica. Real i imaginaria, equilibrada. Sublim

Comentaris

  • Homenatge[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 11-10-2015 | Valoració: 10

    Felicitats Marteta, per aquest merescut homenatge a un dels grans de la poesia mundial, per la seva innovació i trencament. "Les flors del mal", quines flors més plenes de bé poètic! Una abraçada.

    Aleix

  • molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 05-10-2015 | Valoració: 10

    Dr joveneta el llegia I encara fa vuit dies en una llibreria de vell vaig comprar un exemplar en frances. Quina marevella. Et llegeixo

  • Jo ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 05-10-2015 | Valoració: 10

    ... adoro Baudelaire des dels catorze anys, mai he deixat de llegir-lo. Tinc LES FLORS DEL MAL i sempre el tindré en compte. No és corrent veure coses escrites sobre ell avui en dia. M'ha agradat poder llegir el teu relat, de veritat. Dius coses d'ell que diuen molt.


    Sergi : )

  • Gràcies, Marta, ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 05-10-2015

    ... pel comentari a LA MEVA PRÒPIA VIDA 1. No és existencial ni frustració ni indefinició ni personalisme vital. Tampoc, la intenció, no és la d'un relat de referències fosques. Ni protesta contra el món. Simplement em vaig inspirar en una evasió personal, s'ha de llegir en positiu.


    Sergi : )

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166037 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.