Bancs útils

Un relat de: Carme_
La Consol ha preparat més de tres dotzenes de croquetes i, encara amb el davantal posat, està esperant el Roger. És el lampista del barri, i avui li revisarà l’aixeta del safareig que goteja des de fa uns dies. Quin gran descobriment el banc de temps. Quan li’n van explicar el funcionament al Centre Cívic, va pensar que era una bona idea. Ara, per exemple, tindrà l’aixeta arreglada per dues safates de croquetes. La tercera safata li deixarà el Roger a la seva veïna Irene, que demà li portarà un encàrrec d’una botiga que és massa lluny per a les poques forces que li queden a la Consol.

Quan es torna a quedar sola, ja sense escoltar el degoteig, asseguda al balancí s’allisa el davantal. És un gest que li ha quedat de quan el seu home, en Marcel, li deia “Hi tens unes molles”. Ai, que en fa de temps que el troba a faltar! Passa moltes estones mirant fotos antigues: de quan eren joves, de quan tenien els nens... I se li acudeix que li aniria bé un banc de sentiments. Ella hi podria deixar una mica de soledat. Potser la veïna de l’àtic en voldria per una estona i així descansaria dels seus quatre marrecs. Que n’està de mal repartit el món!

Comentaris

  • Enhorabona Finalista[Ofensiu]

    Benvolgut / benvolguda participant:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat, pel jurat d’autors i d'autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista del X Concurs ARC de Microrelats "Aniversari" i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    Com no és el teu primer relats finalista, no cal que ens tornis a enviar l'autorització.

    Cordialment,

    Comissió de Concursos - ARC

  • Sentiments[Ofensiu]
    MariaG | 29-04-2020 | Valoració: 10

    Quin desplegament de sentiments, Carme. Soledat, enyorança, tendresa... m'ha agradat molt el teu relat. Això sí que són bancs útils.

  • Felicitats![Ofensiu]
    Romy Ros | 21-04-2020 | Valoració: 10

    Enhorabona per aquest relat tan tendre i plè d'humanitat. Aquests bancs d'intercanvi si que són útils i plens de solidaritat. Gràcies per compartir-ho!
    Una salutació, sense croquetes, però amb afecte!
    Romy Ros :)

  • Felicitats[Ofensiu]
    rober | 21-04-2020 | Valoració: 10

    Un relat curt que aconsegueixes omplir-lo d'humanitat. Felicitats i gràcies

  • Magnífica idea[Ofensiu]
    Illadestany | 21-04-2020 | Valoració: 10

    M'encanta el relat.
    Meravellosa idea la del banc de sentiments, Carme. Jo m'hi apunto. Com ens hi posem?

Valoració mitja: 10

l´Autor

Carme_

64 Relats

215 Comentaris

39031 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit / @PetitesHstories

Blog Petites Històries: http://petiteshistories.wordpress.com

Canal YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEgOFs-D51izvxeP29Ccq0g