||||| AVUI |||||

Un relat de: Em Perds...

AVUI és un nou dia, la meva vida comença desde 0.

TOT s'acabat entre nosaltres dos però continuo sentint alguna cosa que batega dins meu, sé que trobare a algú que em fagi tornar a somriure.

S'ACABAT plorar cada nit desitjan que arrivessis, m'abraçessis i em diguessis que tot estava bé.

JA no tornaré a sortir al carrer buscante per cada raco, com si mai haguessis marxat.

VUI ser jo, tornar a somriure com sempre.

SÉ que puc superar-ho tot.

AIXÍ que ara sortire i cridare ben fort: PROU.

QUAN em tornis a veure et somriure per tot el que vam ser i suaument et dire a cau d'orella que mai més tornaràs a fer-me mal.

Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Generalment[Ofensiu]
    Roget | 26-03-2007

    Generalment m'agrada tornar a començar. Sempre et sents més lliure, millor, amb més ganes de somriure. Ets sents bé.

  • Endavant...[Ofensiu]
    aiguasalada | 26-03-2007

    cap a la nova vida!
    Cal ser molt fort/a per començar de nou, però de vegades es l'única opció que queda doncs ja s'ha esperat prou i s'ha patit massa...
    Segur que trobaràs algú, segur que tornaràs a somriure com sempre, segur que ho superaràs tot i, el més clar de tot, segur que no t'ha de tornar a ver mal mai més!!!
    PROU !
    Una abraçada càlida d'una primaveral
    aiguasalada

  • Yuna | 26-03-2007 | Valoració: 10

    Me'ls he llegit tots... estàs plena de vida i m'agrada!! Ens fas reviure situacions que tots algun cop hem sentit .. Que et vagi molt bé aquest nou dia on tot comença de nou

    Txell

l´Autor

Foto de perfil de Em Perds...

Em Perds...

13 Relats

33 Comentaris

17249 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:
Alguna Cosa Sobre Mi?!

Doncs... No Soc Ni Millor, Ni Pitjor Que Tu, Si El Que Llegeixes...

Simplement Soc Jo I En Això Ningú Em Guanya...