Avui

Un relat de: Vardamir

Avui no t'he pogut dir tot el que t'estimo, i les estrelles no han brillat aquesta nit.
La lluna també ho ha trobat a faltar, i no vol ser mai més plena.
Avui el cel esperava que et digués quant m'importes, però la posta de sol ha estat més trista que mai.
Una fada ha deixat de somriure; no val la pena, em diu ella, si avui no has sabut tot el que t'estimo.
Les cançons, més tristes que mai, ja no expliquen històries d'amor.

Però pots escoltar-ho a la cançó que vulguis, preguntar-ho a qualsevol de les fades del bosc, esbrinar-ho aixecant el cap i cridant a les estrelles, contemplar-ho al reflex de la lluna en el nostre llac... o pots dormir tranquila, perquè saps què, petitona meva? dema serà un altre dia. Demà la lluna serà ben plena, les estrelles l'acompanyaran brillant com mai, els boscos s'ompliran de rialles... i algú cantarà una cançó d'amor.

I es que demà espero poder-te dir tot el que t'estimo.

Comentaris

  • uuoOoo!!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 20-12-2005 | Valoració: 10

    Que bonic, és preciós! Si m'escriguessin això a mi... buffff! De vegades no calen paraules, se sent, s'ensuma, se sap, s'intueix, es pensa...
    Petons.

  • Q bonic!![Ofensiu]
    Sareta_16 | 17-04-2005 | Valoració: 10

    És maquisim, m'ha encantat!!és molt original!!^^ Mai és tard per dir t'estimo!! :)

  • Molt bonic!![Ofensiu]
    llibertària | 05-01-2005

    És nota que ho fas per la persona que estimes, espero llegir més coses teves ja siguin per ella, o ja siguin per qualsevol altre tema.
    Realment és molt bonic, no sols per l’Ilargi ( t’ho mereixes maca), sinó també per tots els que ho llegim sabem que és preciós.
    Un petó molt fort!

  • molt emotiu[Ofensiu]
    angels | 30-12-2004 | Valoració: 9

    Un relat molt tendre i amorós.
    Continua escribint amb aquesta tendresa que es veu que tens.

  • MÀGIA....?[Ofensiu]
    Capdelin | 27-12-2004 | Valoració: 10

    mentre anava llegint el poema... ( és que no sé com dir-ho )... ha succeït un fet màgic...
    anava llegint... i... pensava... ostres!... el Vardamir aquest... està com... retratant la Ilargi Betea... clavat!!!!
    i, al final... he vist el comentari de la Ilargi... i he quedat sorprès, en blanc uns segons... no pot ser....
    Bé, no sé quina relació hi ha entre vosaltres dos ( ni m´importa, és clar )... però... això... és un super 10!!!
    felicitats!

  • Un deu...[Ofensiu]
    Ilargi betea | 20-12-2004 | Valoració: 10

    ...per ser com ets, per haver-me canviat la vida, per ser el meu meu millor amic (abans de tot i ara), per regalar-me cada dia mil somriures i les paraules més dolces.
    No vull que mai més et sentis trist per no haver-me pugut dir tot el que m'estimes, ni la distància que ens separava aquells dies podia fer-me oblidar un sol moment que em fas sentir la persona més estimada del món.
    No canvïis mai, no podria viure sense el meu Amor Amic.

    T'estimo i et sento... recordes?

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de Vardamir

Vardamir

1 Relats

6 Comentaris

1634 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Relats publicats: 32Comentaris dels lectors : 12314Valoració de l'autor : 11,24
Relats publicats: 69Comentaris dels lectors : 69Valoració de l'autor : 9,69
Relats publicats: UnComentaris dels lectors : Uns quantsValoració de l'autor : Realment importa?

Últims relats de l'autor