Avui us explicaré una història

Un relat de: senyirauxa

Hi havia una vegada una nena molt maca que quan li preguntaven que què volia ser de gran sempre responia, germana! Doncs resulta que ara aquesta nena s'ha fet gran (i no, ja no és tan maca) i amb els anys ha estat germana, i ho segueix sent, i a vegades a aquesta germana que té la defenestraria! (altres, no tantes, se la menjaria a petons!)


Fi de la història



Perquè explico això? Doncs resulta que últimament em replantejo força coses, i entre altes hi ha el mític, què vull ser de gran? Queda descartat els suadíssims, astronauta, policia, actriu, forçut de circ, futbolista, faquir, agent secret dels serveis d'intel·ligència, enterramorts, afilador de ganivets, perfumista, metge, bufador de vidre, esquilador, netejador de gàbies del zoo, embalsamador... Estic estudiant una carrera que no em desagrada, però suposo que si l'estic fent es bàsicament pel fet de que en acabar l'institut tocava estudiar, és bàsicament el que s'havia de fer, i marxar de casa i si podia ser anar a Barcelona, a gaudir lluny de casa... i doncs en vaig començar una mirant cap al futur, que no fos massa difícil i a la llarga em permetés tenir una bona feina amb un bon sou i no haver de dependre de ningú! Potser hauria d'haver estudiant alguna carrera que realment m'agradés, però totes eren d'aquelles sense massa sortides, i calia ser pragmàtic... així que apunt d'acabar el segon dels quatre anys que te la carrera, no se ni massa bé que coi i faig ni tampoc si és el que realment vull....


Potser és que igual que l'Albert Pla jo vull ser torero, i matar toros i saltar al ruedo....


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

senyirauxa

1 Relats

0 Comentaris

478 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor