Avui soc jo

Un relat de: somnisdeboira

Avui soc jo.

No em cal escalar cap muntanya, ni em cal caminar per deserts, ni lluitar per sortir de cap selva, ni nedar per sortir d'un gran riu. Avui no, avui ja he trobat el meu jo.

No em cal buscar les paraules de l'altre, no em cal ser elogiat ni menyspreat, no em cal tenir defectes, no em cal tenir virtuds. Avui em sento com soc jo.

No em cal somriure, ni tampoc em cal plorar, no em cal tremolar de nervis, ni tampoc de por. Avui expresso el meu jo.

No em cal correr, ni tampoc cal que m'aturi. No em cal ajeure'm, ni tampoc em cal caminar. Avui camino amb el meu jo.

I es que per instants em sento jo, sento que soc jo, sento el meu jo.

Comentaris

  • Nyanga | 05-02-2009 | Valoració: 10

    Sempre és bonic sentir-se un mateix sense màscares ni polaines...però és una feina un xic dificil que no tothom aconsegueix..
    aixi que enhorabona si t'has trobat i enhorabona encara més per expressar-ho tan bé!

  • Hola Mireia.[Ofensiu]
    Lecram | 19-09-2006

    Feia dies que no passava pels teus relats, i bé avui m'he trobat amb aquest magnific relat; com diu la resta de la gent que t'ha comentat:

    LLUITA per que cada dia sentis que ets tu !!!

    Una abraçada.

    Lecram (Marcel)


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    (Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta)

    R en Cadena


  • Soliloqui | 22-01-2006

    Tan de bo trobis més sovint el teu jo...és el més important que tens, i ha d'anar amb tu tota la vida!

  • lluita[Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 04-01-2006 | Valoració: 9

    per a què tots els dies et sentis així, per a què sempre puguis idr "avui em sento jo". Un bon relat, però se m'ha fet una mica curt... Segueix escrivint!

  • Bona definició...[Ofensiu]
    brideshead | 02-12-2005 | Valoració: 10

    "Avui sóc jo". I la contundència de la teva convicció, expressada amb aquestes frases que denoten una gran seguretat i la predisposició, meditada i sospesada, de ser TU, malgrat tots els inconvenients i totes les contrarietats. Et felicito per aquesta decisió i per la manera com ho has sabut dir. Tan de bo no canviïs mai de parer!

    Endavant. I deixa'm que també et feliciti pel text de la teva biografia. Curta i precisa, sentida i més que encertada.

    Una abraçada, a seguir escrivint sempre!

  • increible[Ofensiu]
    KiRoNa_ | 02-12-2005 | Valoració: 9

    i és que només se m'acut aquesta paraula, realment un relat incrïble, tanta sinceritat i tanta força.... m'encanta.

    nenaaa!!! no deixis d'escriure mai, creu-me si et dic que és impressionant!!

    ara a pel pròxim que ja tinc ganes de llegir-lo ;)

    una abraçada!!!

    MaRtA_

  • Genial...[Ofensiu]
    ULLERES | 17-11-2005

    aquest sentiment!
    No deixis malgastar-lo, no deixis que corri corrent avall, no deixis que es perdi en l'ahir, treu-lo sempre a la superfícia, ensenya'l, gaudeix-lo per la teva superfícia.
    Que quan et cridin siguis "JO".

    Fins aviat.

    Ignasi.

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

somnisdeboira

11 Relats

30 Comentaris

15818 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43

Biografia:
Deixa'm reflexar-me en la teva mirada... llavors et podré dir del cert qui sóc jo! Ara mateix sols sé que soc un ésser fràgil, un punt en l'univers...