Avui, arròs

Un relat de: Bonhomia
La campana toca les set de la tarda mentre són les del matí, els colibrins mai m'han fet gràcia, ni la genialitat hipòcrita i tan sublim dels pensadors nats que creuen i creen la martirització de l'esclau. La idea fixa sempre hi és, si més no que sangloti. La xarxa d'una porteria de futbol és una rectangularització absurda. L'opus dei cria una gallina i jo me la pelo. A veure si puc menjar arròs...?????????? Collons! Puc menjar arròòòòòòòòòòòòssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sergi Elias
24-4-13

Comentaris

  • Ha, ha ha!!![Ofensiu]
    Annalls | 04-06-2013 | Valoració: 10

    De on surts ? No t'havia trobat encara!! Gràcies per comentar-me. De cop i volta m'has tornat als 18-20, i recordat la cultura undreground, estar enrollat o no com deiem llavors, els poemes fets amb (no recordo el nom), una mena de patchword, retallaves el poema i l'afegies com et sortia!! I un munt de coses més...
    Anticultura? Tal i fa les formes i els anys,l'essencia es la mateixa, Pau riba? Sisa? Kerouac, Buwkoski (no se si ho escric bé...
    Intentar ser tu, voler canviar el mon... diuen que als quaranta si encara l'intentes canviar ets tonto, en certa manera si, però si no trobes una petita esquerda per reparar, per fer-ne quelcom de millor, t'enfonses, als 40-50.60 edat temporal i fisica pq la teva essencia es la mateixa.
    Ja veig que tens l?Eloi i l'Alex per quí... dos genis!!

  • Hahahaha[Ofensiu]
    Eloi Miró | 30-05-2013 | Valoració: 10

    No sé perquè no l’he entès, però m’ha agradat... m’ha deixat un regust revolucionari i de “clar i català” que només he pogut somriure.

    Una salutació

    Eloi

  • Dijous, paella[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 27-04-2013 | Valoració: 10

    M'agrada la bona lletra, la paraula precisa, la paraula amagada a les golfes, les golfes plenes de teranyines, les que ensenyen les cuixes i el seu color, l'arròs del dijous, la paella del diumenge, la que em menjaré demà. Un poema fosc, però lluent de paraula i bon regust. M'ha alegrat molt llegir-te de nou Sergi. Una abraçada i fins aviat!

    Aleix

  • que almenys sangloti[Ofensiu]
    franz appa | 26-04-2013

    A la salut del Kerouac, també!

  • Explico[Ofensiu]
    Bonhomia | 26-04-2013

    És Beat antisistema mentre llegia l'altre dia Big Sur, de Jack Kerouac. Una ampolla d'aigua i llimona per ell, sigui on sigui. : )

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515114 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.