AVi

Un relat de: lluitant

Paraules i paraules,
Que tristos els teus ulls!
No sé cap on viatges,
Ets aquí i estàs molt lluny.

Si pogués estriparia,
Les pàgines escrites,
D'aquesta teva vida
Sovint nua d'amor.

Si pogués jo et donaria
el temps que tant demanes,
i escriuria poesies,
de cada teva paraula...

Comentaris

  • * d'aquesta teva vida sovint nua d'amor *[Ofensiu]
    kispar fidu | 11-08-2006

    uo! ostres! que quan ja t'havia enviat l'altre comentari he recordat que també et volia passar la cadena...!

    bé, ja que hi som, aprofito per comentar-te aquest últim que diria que és l'únic que em quedava de teu! (fins a noves "entregues" jeje)!

    Un escrit a l'Avi,
    aquelles persones de gran experiéncia que podrien omplir-te de mil paraules d'històries recordades...

    mmm, no sé si deu ser precisament per al teu avi, però sembla que no hagi tingut una vida del tot satisfactòria, que s'hagi quedat a les portes de l'amor sense poder entrar-hi per tastar-ne els petons...

    m'encanta el tros de:
    Que tristos els teus ulls!
    No sé cap on viatges,
    Ets aquí i estàs molt lluny.


    distàncies...

    jo tmb vaig fer un escrit als avis... bé, a les àvies, perquè els avis no els he conegut pas...

    bé, ara sí:

    Aprofito per passar-te la cadena incendiària de l'estiu d'RC! jeje

    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena



    que vagi bé!
    Gemm@

  • Hola lluitant![Ofensiu]
    ROSASP | 14-12-2005

    No podem canviar res del que les persones que estimem van passar, però la força i la tendresa que ens han aportat durant tot el temps compartit queda en un lloc especial del cor, a recer de l'oblit. Crec que passen a formar part de nosaltres i que les vivències i records que ens han transmès ens acaroren tendrament molts cops en silenci la resta de la vida.
    Ningú mort si es recordat i d'aquesta complicitat viscuda sempre en sorgiran bells poemes com aquest.
    Crec que el pas del temps endolceix l'enyor i li dóna una forma més entenedora.

    Aprofito per donar-te la benvinguda i dir-te que m'he anat llegint els teus relats i m'han arribat amb dolçor i força. Endavant amb les lletres...

    Una abraçada i fins aviat!

l´Autor

Foto de perfil de lluitant

lluitant

6 Relats

25 Comentaris

6790 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia: