Au, va

Un relat de: Jacint Pau
L'última vegada que el vaig veure era aviador. Ara, els que l'han vist, diuen que se'l pot reconèixer –només en dies molt clars i sempre que decideixi volar baix– pel color lleugerament rossenc de les seves ales i perquè en les seves urpes s'insinua un vestigi, un record, del que foren les seves mans. I diuen també que inclús alguns l'han sentit com, al passar, xiula Across the universe i envia galanteries a les noies. Sempre va ser un seductor.

Comentaris

  • Salut[Ofensiu]
    Jacint Pau | 22-10-2014

    Salut per a tu també, poeta Rafel, i gràcies pel teu comentari.
    Jacint Pau

  • Molt bon relat[Ofensiu]
    Rafaelmolero | 21-10-2014 | Valoració: 9

    i excel.lent... vore des d'un avió tantes coses que m' he quedat absort... és tan esponàni i molt original, >M' ha agradat molt és senzill a la vegada. Un salut des de Manuel, el meu poble, de Rafael Molero

  • Sí, tens raó, Averrois[Ofensiu]
    Jacint Pau | 20-10-2014

    Sí, tens raó. Jo mateix he somiat moltes vegades que m'elevava amb sorprenent facilitat i volava a cinc metres del terra. És una sensació inexplicable. Gràcies pel teu càlid comentari.
    Una abraçada.

  • Potser...[Ofensiu]
    AVERROIS | 20-10-2014 | Valoració: 10

    ...és el somni de molts poder enlairar-se i tocar els núvols. Veure el paissatge des de molt més amunt del cim. Sentir l'aire a la cara en el silenci del teu vol. Potser seria el somni de molts, dels sommiadors que alliberen el seu esperit.
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de Jacint Pau

Jacint Pau

43 Relats

69 Comentaris

30812 Lectures

Valoració de l'autor: 9.61

Biografia:
Dissenyador gràfic per a poder pagar el super i el lloguer. Per a tot el demés (per a poder viure): pintor, cal·lígraf, poeta, cuentista, inventor... I també: pare, fill, nonno, amic, amant, company, col·lega... i últimament bloguer.

Podeu veure més a: A cops de llapis. Una finestra per la que mostrar algunes de les coses que faig, penso...
http://jacintpau.blogspot.com

I també al web professional www.ygrega.com