Atreveix-te a pensar (...si téns valor)

Un relat de: Monzons

Acabava de complir vint anys, i els últims mesos havia començat a pensar seriosament si la seva existència era real o si, al contrari, ell no era més que una farsa, el simple personatge del somni d'algú, per exemple.
Aquell dia tingué la necessitat d'esbrinar-ho, de matar el dubte i aclarir la veritat. Va obrir l'armari de la roba i, de dins un calaix, en va treure una pistola. Comprovà que estava carregada i es dirigí al rebedor, on hi havia un mirall gran, just davant la porta de l'entrada. S'hi va col·locar davant i mirà el seu reflex. Li tremolava el pols, però sabia que havia de fer-ho...
Alçà el braç esquerre amb la pistola, apuntant al cap del seu reflex. Va prémer el gallet i un dispar va ressonar dins la casa, buida. El seu cos va caure a terra, al mateix temps que la sang li començava a rajar per la cara.
Havia mort. El seu dispar havia trencat el mirall, però el dispar del seu reflex l'hi havia travessat el cervell. Ja no hi havia dubte: era ben real... o potser només ho havia somiat algú?


Comentaris

  • Molt bé![Ofensiu]
    Arbequina | 30-12-2006 | Valoració: 10

    La idea és molt original i molt, molt atractiva (que el reflex del mirall et mati...). El minirelat està molt ben portat: no li cal més ni, clar, li sobra res.
    Està bé pensar de tant en tant sobre la realitat... però no massa, que pot arribar a agobiar.
    Em permeto una recomanació: has llegit Philip. K.Dick? Tracta el tema de la realitat com ningú. Te'l recomano... per exemple, "Blade runner", que es diu algo així com "Somnien els androides en xais elèctrics?".

    En fi, una abraçada.

    Arbequina.

  • Dios!![Ofensiu]
    Laiesken | 30-10-2006

    Només falta citar Plató amb el seu mite de la caverna... què és real? què són sombres i què idees, realitat? Traduit al cinema: Matrix, Los Otros, El Sexto Sentido. Que algú afegeixi més pel·lícules siusplau xD

  • Dóna molt que pensar[Ofensiu]
    aNneta28 | 11-07-2006

    Osti, m'ha deixat de pedra. Dóna molt que pensar. Jo, personalment, prefereixo quedar-me amb el dubte de si sóc real o no, però mai se m'havia ocorregut la idea de matar-me per descobrir-ho. Molt original. M'ha sobtat molt, és un bon relat. Un petó.

  • Osti![Ofensiu]
    NoKia | 11-07-2006 | Valoració: 10

    Molt bo! M'ha agradat moltíssim, un deu!!
    Jo també he pensat algun cop si no som més que somnis d'algú, si som o no reals... Inclús recordo que quan era petita a vegades pensava si no érem simples ninotets d'un gegant que jugava amb nosaltres... Així en plan barbie... xD
    Tot i que mai arribaria a fer el que fa el teu personatge! No val la pena...

    Felicitats, Monzons!

    Bones vacances i bon estiu,




    nOKia

  • Molt bo[Ofensiu]
    Banbebo | 23-05-2006 | Valoració: 9

    Doncs sí, m'ha agradat molt, trobo que està molt ben redactat, però opino com la noika... potser queda curt. Per quan la segona part??

    Per cert, gràcies pels teus comentaris!

  • Sabes[Ofensiu]
    Thalassa | 27-01-2006

    que te quiero??? jajaja!

    Niiiiiiiiiin, que fa segles que no mos veiem!!!!!!

    No tinc gaire temps i els he llegit així, per sobre, però prometo fer-ho també per sota en quan disposi de 5 min lliures.

    La fotografia és Istanbul, oi?

    Sultanahmed Camy i Sophia Caniy (no sé si s'escriu exactament així...juas...) Vaja, Mezquites Sultanahmed (o Azul) i la Santa Sophia, des del Bósfor, oi?

    Milions de petonassos gegants

    Thalassa

  • Renoi...[Ofensiu]
    AVERROIS | 16-01-2006 | Valoració: 10

    ...es molt bó. Sempre he pensat en un altre món darrera el mirall. Magnífic. Una abraçada.

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de Monzons

Monzons

5 Relats

41 Comentaris

8661 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
...i la literatura els va donar el que la realitat els negava...








Weleh fi bledi kaien al-askria wal-policia?