ASSORTIT DE MICROPOSTRES

Un relat de: Vicent Terol
DESCONNECTANT DEL TERROR

Sempre deia que no suportava el cinema de terror. Preferia desconnectar del seu dia a dia de psicòpata.


EFICÀCIA INCONSCIENT

S'espantà tant al veure aquells jóvens disfressats de 'Halloween' que decidí tornar al nínxol, interrompent així el seu passeig nocturn.


VIATGE ESTALVIAT

Tots observaren com la muntanya se li apropava instants després que el profeta anunciara que s'hi desplaçaria ell.


CREPUSCLE

Al capvespre, va esperar l'anunciada fi del món mirant el cel amb malenconia. Era l'últim dinosaure viu sobre la Terra.



ORIENTADOR DESORIENTAT

Després d'acabar la jornada, el psicòleg Esteve es tancà a la cotxera, arrancà el motor i clogué els ulls.



ADAPTACIÓ ALS TEMPS

La desaparició de les cabines de telèfon obligà Clark a canviar-se als emprovadors. De vegades, feia algunes compres a supervelocitat.



A L'ENTRAR A CASA

A l'entrar a casa, em sorprengué que m'hagueren canviat la dona. Després vaig veure que jo no era jo.



DILEMA

La prohibició de la burca a la ciutat va situar l'home invisible davant un dilema: renovar-se o anar-se'n.


CAIGUDA LLIURE

Moments després de finalitzar un rapidíssim repàs per la seua vida, es va estavellar contra el terra.



L'ÚLTIM DIA DE FIRA

Clareja a la Fira de Xàtiva i ningú no sap encara que hui les parades no obriran. Romandran, a l'Albereda, tancades per a sempre.



VIATGE DE NO RETORN

Dies després de viatjar a l'any 1983, va sentir nostàlgia del futur.

Comentaris

  • No es van equivocar, a l'escola...[Ofensiu]
    brins | 25-08-2015

    Tenien molta raó les persones que et deien que tenies molta imaginació, Vicent, aquests "micropostres" ho deixen ben palès. Tots tenen molta originalitat. Si n'hagués de triar només un em seria força difícil, però potser el que més m'ha impactat és l'últim. M'ha fet adonar que moltes vegades no sabem veure allò bo que roman al nostre voltant...

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

103481 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com