ASSASSINAT

Un relat de: Alromat
ASSASSINAT

Li va clavar el ganivet tan fort com va poder. Va veure com apareixia un rictus de dolor a la seva cara i va enretirar el ganivet per tornar-li a clavar quatre cops més fins que ja no es va moure més. Llavors va deixar caure el cos mort a terra i va anar al bany a rentar-se les mans. Es va mirar al mirall mentre pensava que havia de fer ara amb aquell cos mort estirat al terra de la cuina.

Tres dies abans en una discoteca de Barcelona va entrar un noi que anava sol i es va acostar a la barra a demanar una copa. Va donar un cop d'ull per tota la sala mirant a les noies que hi havia. Havia de trobar la noia ideal per al seu objectiu. Les noies que buscava no seguien cap patró concret però quan les veia sabia que eren elles les adequades. No sabia perque però ho notava dins seu.
En els últims mesos n'havia trobat a sis de diferents. Les buscava de nit en algun local o discoteca i quan les trobava les seduïa. I al cap d'uns dies.....les matava.

Mai les matava la mateixa nit. Deixava passar uns quants dies. Li agradava sentir que la noia confiava en ell i que començaven una relació.
Abans de matar la primera noia mai havia sentit l'instint de matar però quan va conèixer aquella noia, alguna cosa va canviar dins seu. Encara no sabia perque però matant aquelles noies sentia alguna cosa semblant al plaer.
Fins llavors havia matat sis noies. Unes estrangulades, altres apunyalades i una ofegada a la banyera.
Dins la seva cartera portava una llista amb els noms de les sis noies que havia matat. Li agradava recordar els seus noms i les seves cares.
La polícia mai havia sospitat d'ell. A la premsa i per la televisió es començava a parlar del cas d'un assassí en sèrie.
Una noia es va acostar al seu costat a la barra per demanar una copa i ell la va mirar. Ho va notar a l'instant. Era l'escollida.
- Hola. Com et dius?

Aquella mateixa nit no es van embolicar però va aconseguir el telèfon de la noia i van quedar que l'endemà es trucarien i quedarien per veure's.
Els dos dies següents van estar quedant per veure's i sopar junts. Ella li va explicar que vivia sola i finalment el va convidar a sopar al seu pis per l'endemà.
Llavors ell va notar que havia arribat el moment. Ella ja confiava en ell i l'endemà en el sopar a casa seva la mataria.

Aquell vespre es va preparar amb molta antel·lació. Ho volia tenir tot controlat i ja començava a sentir el neguit i els nervis previs al plaer que sentia matant. Just abans de sortir de casa, l'última cosa que va fer com si fos un ritual va ser agafar la seva navalla i posarse-la a la butxaca dels pantalons.

Quan va arribar a casa de la noia va respirar fons abans de trucar al timbre. La noia va obrir la porta i el va convidar a passar. Li va fer un petó i la noia li va agafar la jaqueta i la va deixar dins d'una habitació.
Ell va observar el pis de la noia. Era petit però acollidor. La noia li agradava i dins seu l'impuls de matar-la començava a ser molt fort.
La taula ja era parada i la noia va entrar a la cuina per agafar alguna cosa que faltava. Ell va entrar a la cuina darrere seu amb una mà a la butxaca tocant la navalla que hi duia.

La noia va acostar-se al màrmol de la cuina i es va posar a tallar llesques d'una barra de pa. Ell es va col·locar darrere seu de manera que ella podia sentir-li l'alè al clatell. Ell va començar a treure la navalla de la butxaca mentre amb l'altre mà li agafava un braç. De sobte ella es va girar de cop amb el ganivet a la mà i....

Li va clavar el ganivet tan fort com va poder. Va veure com apareixia un rictus de dolor a la seva cara i va enretirar el ganivet per tornar-li a clavar quatre cops més fins que ja no es va moure més. Llavors va deixar caure el cos mort a terra i va anar al bany a rentar-se les mans. Es va mirar al mirall mentre pensava que havia de fer ara amb aquell cos mort estirat al terra de la cuina.

Quan la noia havia portat la jaqueta d'ell a l'habitació li va caure la cartera d'una butxaca a terra. Ella la va recollir i no va poder evitar donar-hi un cop d'ull. La va obrir i entre les seves coses hi va trobar una llista estranya. Era una llista amb noms de noies. Hi havia el nom de sis noies, i li van sonar d'alguna cosa. Hi va pensar durant uns segons i va adonar-se que eren els noms d'algunes noies mortes els últims mesos. Els havia llegit als diaris: eren les víctimes de l'assassí en sèrie!

Va sortir del bany i va agafar el telèfon per trucar a la policia i explicar que al terra de la seva cuina hi havia el cos d'un home mort. El cos de l'assasí de noies.



Comentaris

  • Tensió[Ofensiu]
    SrGarcia | 29-06-2017

    Molta tensió. Ho he passat bé llegint el relat. Due ser això que en diuen suspense.

  • Tensió[Ofensiu]
    SrGarcia | 29-06-2017

    Molta tensió. Ho he passat bé llegint el relat. Due ser això que en diuen suspense.