Article rebaixat

Un relat de: flabellina

S'acosta la tardor, el nou curs. Acaba la letàrgia de les jaquetes i acaben també les rebaixes. Oh, les rebaixes! Quina fal·lera, les rebaixes! Etiquetes superposades, grans cartells, llargues cues per a triar, llargues cues per a emprovar, llargues cues per a pagar. I a veure qui és més llest i s'enduu el millor jersei al millor preu. Fa unes setmanes vaig anar-hi, de rebaixes. Sí, vaig viure una salvatge i terriblement consumista jornada de rebaixes. Últims dies. Liquidació. Millors preus. I Déu n'hi do. Sempre n'acabes aprofitant alguna cosa o altra, però sempre amb la sensació d'haver comprat coses que ben bé no et calen i que ben bé no et combinen amb res. I la jornada de rebaixes s'acaba traduïnt en un escampall de roba sobre el llit, roba que em queda aproximadament bé, que és aproximadament del meu estil però que, això sí; és una ganga rotunda.

Comentaris

  • D'una revolada![Ofensiu]
    Arbequina | 25-10-2006

    D'una revolada me l'he llegit! I he aprés, que com a noi vestit per sa mare, no sé què és això de les rebaixes.
    En fi, no sembla gaire engrescador. Gràcies per permetre'm anar-hi assegut còmodament a la meva habitació.

    una forta abraçada.

    Arbequina.

l´Autor

Foto de perfil de flabellina

flabellina

15 Relats

24 Comentaris

15934 Lectures

Valoració de l'autor: 9.27

Biografia:
"Si lluites, pots perdre;
si no lluites, estas perdut!"

A favor dels somnis, dels amics, dels somriures, de la poesia dels petons, de les llàgrimes dolces, de les estrelles i dels horitzons, dels records, de l'esperança, del matí i de la nit, del silenci i del xivarri, de la solitud i la bona companyia, de l'amor passat, de l'amor present, de l'amor futur...

Descobrint el poder de les paraules, enllaçant mots, sorprenent-me amb cada nou poema...
...

www.nuriadomenech.blog.com

[[[Nascuda l'onze de setembre de 1987, martorellenca, estudiant de física i de clarinet, enganxada a la filosofia poètica, a la filosofia cinetífica i a la filosofia artística...]]]