Arrel lliure

Un relat de: Bonhomia
Arrel creuada de la passada castanyada, no t'ofeguis en bassals de fetge brut, tecnifica la teva consciència cap a l'infinit a sorts de joventut o maduresa de formes i informes naturals.
La teva subconsciència mai s'apaga entre núvols d'àcid vermell, estigues atenta, arrel, no et creuis o si ho vols fer fes-ho perquè ets lliure, perquè el temps et va atorgant la fugida del desengany innocent o culpable per perjudici.

Amb dret o sense dret, ens pots mullar, volem, si tu també ho vols, mullar-nos amb tes gotes en qualque dimensió, no et demanem ja el fruït sinó el que tu vulguis i si tu vols.

Comentaris

  • Drets i inversions[Ofensiu]
    elbulli | 06-11-2011

    Lo de la inversió a la inversa és genial. I vol dir que ho has entès millor que el que ho ha escrit!!!
    De pas m'ha recordat aquella dita que diu: "les promeses tan sols comprometent a qui se les creu".

    Com és la vida, no?

  • fidelitats i traiduries [Ofensiu]
    elbulli | 05-11-2011

    I com és, doncs, que els de Barcelona encara el deixen seure en un escó de l'Ajuntament?
    I com és, doncs, que els catalans encara el deixen seure en un escó del Parlament?

    Com és que encara va amb la cara ben alta?

    Tu ets ciutatà de Barcelona?

    Jo no.

  • va com va[Ofensiu]
    elbulli | 05-11-2011 | Valoració: 10

    Amb dret o sense dret, com les consideres les infidelitats màximes?

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514933 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.