Ara...

Un relat de: RainBow_CoLouRs

Ara… com descriuria la meva vida?
Com una fantasia en la que mai seré feliç?
Com un joc on m'agradaria no haver existit?
O simplement una ruïna destrossada per un desamor amb odi i rancor?
Sincerament, no ho sé i cada cop m'importa menys saber-ho.
Preguntes a l'aire que mai se'm respondran.
Però tot i així les escletxes de llum s'apaguen sovint i la meva vida delira en quatre o cinc fils.
Es difícil desitjar-te i no voler-te tenir.
Suposo que quelcom il·lògic que ningú entendrà mai...
Et busco i no hi ets, t'espero i no véns, no et vull, però encara t'estimo...
I tu què ets ara?
Ara... tan sols ets un trist reflex del que un dia havies sigut...

Comentaris

  • papallona | 19-11-2005

    Molt bonic aquest poema! A mi m'ha agradat molt com has acabat: "I tu què ets ara?
    Ara... tan sols ets un trist reflex del que un dia havies sigut..." Quan canvien els sentiments, quan s'acaba l'amor, no ets capaç de mirar a l'altre persona com si no hagués passat res... Tens facilitat en expresar-te clarament.
    Besades!

    Papallona

  • Bones Nea![Ofensiu]
    Gorwilya | 19-10-2005 | Valoració: 8

    Com que feia dies que no entrava a llegir-te aquí em tens comentant alguns relats... ;P
    M'ha encantat el tros del final:

    "Ara... tan sols ets un trist reflex del que un dia havies sigut..."

    Molt bonic, de veritat! :)

    M'agrada com escrius, saps plasmar molt bé els sentiments en paraules. Continua així!

    Petons noieta!!

    Gorwilya

  • Nina![Ofensiu]
    AnNna | 07-10-2005 | Valoració: 7

    "ara no ets res més que un simple reflex del que havies sigut"...

    és així, oi, la frase? o semblant... m'encanta... genial... de puta mare... gran gran frase... aquest mirar al passat amb aroma de nostàlgia... i entristir-se recordant un temps que va ser millor... aiix, però no podem tornar-hi, andrea! (et dius andrea, oi? :S)

    al passat no s'hi pot tornar! hem de mirar SEMPRE endavant!!!

    Petons!

  • fa pal....[Ofensiu]
    NoKia | 04-10-2005 | Valoració: 10

    llegir... i com q se q vols kuantitat... aki tens comentari xDDD! es massa llarg x la mva vista... im sorri.... xDDD po segu q s precios, tros d puta ¬¬ xDDD warra, truxa! xDDD! q si q si... pos ree... "ara si q sentuuuu l pas dl teeeems, io vui anar dpressa i ell va leeeent" ai no, q xo es dels laxnbusto xDDD! pos re... toma comment, arcoiris_colores xDDDD!! o... pluzaboba_culo XDDDDDD! super mote by NoKia jojojo! jajajaaj... ngaaaa JeZuZa, vaia biennN el tiempoOo! muasskis!

    ^testimu^ [[MOLTISSIM]]

    COSES FRIKIS Q TE UNA EN SU EDAD... XD

    REEW!(k)(k)

  • brutal[Ofensiu]
    Becari | 03-10-2005 | Valoració: 10

    No tan il·logic com diu el relat.

  • Ara...[Ofensiu]
    ROSASP | 02-10-2005

    és un batibull de sentiments que s'escampen sense ordre ni concert, buscant respostes, cercant un destí.
    Voler i no poder, saber que ja no has d'estimar però encara hi viu una petita espurna a dins.
    Tot allò que un dia va tenir llum pròpia ara ja només és un reflex...

    Mira que en són de complicats els camins del cor al cap!

    Una abraçada!


  • Crec...[Ofensiu]
    solarin | 02-10-2005 | Valoració: 10

    que és un dels teus escrits que més m'agrada :O t'ho dic de debó.
    "Es difícil desitjar-te i no voler-te tenir." -> aquesta frase potser em recorda a mi en algun moment (no gaire llunyà, per desgràcia xD).
    Al ser curt no es fa difícil de llegir i saps portar-lo molt bé fins al final.
    Noia, segueix escrivint com ho fas.
    PD: directe a preferits

Valoració mitja: 9