Ara que no et tinc.

Un relat de: ullsdexocolata

Saps? T'enyoro, em fas falta. Però no et moguis, no venguis. Estic bé, sóc feliç. Visc pensant en tu, en mi; sense la necessitat de dir un NOSALTRES. I saps? Quasi no et recordo, però: i què? Ara que no et tinc, seria bonic recordar-te?

Comentaris

  • felicitat[Ofensiu]
    Nyanga | 15-07-2009 | Valoració: 10

    Que bonic es recordar quan aquests records ja no fan mal! Quan el nosaltres es converteixen en el tu i en el jo...quan aconsegueixes ser feliç per separat. Enhorabona, tot i que m'esperava tristesa en el relat he trobat un optimisme abruptant!

  • Els records...[Ofensiu]
    natasha | 13-07-2009

    ... són el millor que queda després de tot. Poder parlar en singular sense necessitat de fer-ho d'un "nosaltres" és un pas important en aquesta tasca anomenada oblit amorós.
    Una abraçada

  • Sempre...[Ofensiu]
    Naiade | 13-07-2009

    ...ens queda el record per fer-nos companyia i saber el que hem viscut, el que hem tingut.
    Una abraçada

  • Bonhomia | 13-07-2009 | Valoració: 10

    Sempre és bonic recordar, que per molt infantil que sembli, té un munt d'altres infinites propietats. Per què no recordar i tirar endavant feliçmant i amb tota l'alegria? Clar que si!


    Sergi

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22182 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com