Aquesta nit

Un relat de: Baiasca

Aquest Nadal i aquesta nit, no vull una colònia falsa, no vull un llibre assassí, no vull un jersei fred. Ni vull un sopar empatxant, no vull un gall d'indi farcit dels remordiments de tot l'últim any.

Aquest Nadal i aquesta nit, en tindria prou, que em regalessis una fulla seca robada del carrer, i que em diguessis: "Té, l'he agafada pensant en tu", només t'hauria costat un passeig. En tindria prou amb un somriure del qui sempre he vist trist, un somriure sincer, un somriure d'esperança, un somriure que pugui sentir. Que no sigui de fum, que no es trenqui per dins. En tindria prou amb una carta que em digués tot el que no sé de tu, on em diguis que estàs bé, que estàs content, no perquè sigui Nadal, sinó perquè realment ho has estat durant l'any!!

Vull un t'estimo, vull un petó, un t'aprecio, un petit record.

No vull més, que l'essència d'una espelma, el dringar suau d'una rialla.

La teva rialla.

No vull més, que la brillantor dels ulls mirant el temps que passa.

Vull veure les arrugues que et surten als ulls quan rius, la boca oberta de bat a bat amb un riure net d'aparences i plena de llibertat. Vull que et sentis acompanyat en aquesta nit que és com una altra, però que la gent ha fet sagrada. Perquè en una nit com una altra cadascú és lliure de ser feliç, o de no ser-ho, en una nit com una altra pots estar trist, que ningú et mirarà estrany, pots posar la televisió i les noticies seran les mateixes.

Però, ah no, aquesta nit no! "Aquesta nit somriu, en aquesta nit no ploris, en aquesta nit no pensis".

Una nit com una altra...

Vull que en una nit com una altra siguis tot el que vulguis ser, tinguis tot el que et cal, que res et faci mal, vull que en una nit com una altra, res et tregui aquest somriure, res em faci deixar d'escriure.

En una nit com una altra, en tindria prou amb una fulla seca, una carta, un somriure sincer.

Un estic bé.
I poder dir-te: Jo també

Comentaris

  • M'agrada...[Ofensiu]
    Carme | 07-01-2006

    M'ha agradat la manera d'expressar aquest desig, aquestes ganes de petits detalls, de sentir un "estic bé"...

    I, de passada, la reflexió sobre haver de "ser feliç" en determinades ocasions.

    A veure si aviat reps aquesta fulla seca... ;)

l´Autor

Foto de perfil de Baiasca

Baiasca

84 Relats

202 Comentaris

97445 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
La vida son casualitats i oportunitats que has d'agafar al vol.

Igual que les inspiracions.

Ja fa temps que intento atrapar-les totes.

Casualitats, oportunitats i inspiracions.

Totes son filles d'una mateixa cosa.

La Vida. I l'Amor.

http://yasminacapo.blogspot.com