Aquesta carta no l'enviaré

Un relat de: shyshark

No sé si mai podré dir-te això.
Després de l'alegria de conèixer-te i de les poques vegades que ens vam veure, deixa'm que t'enumeri alguns dels cops que em vas donar:
Haver d'estar pendent que et toqués tenir els nens o no em va fer mal. El divorci, ja se sap.
Vèncer les meves pors i fer el gran esforç de trucar-te i que em diguessis que no em podies veure em feia mal. Tenies tants a qui atendre.
Esperar les teves cites em feia mal. "Em tocarà aquest dissabte?" em passava els dies preguntant-me.
Que marxessis a viure fora em va fer mal. Era el teu progrés professional.
Que després, de tan en tant, escrivissis cartes enamorades em feia mal. Amb el temps vaig saber que jo no era el sol destinatari d'aquelles cartes.
Que tornessis i em vinguessis a buscar en taxi, tants quilòmetres, per només fotre un clau em va fer mal. ¿Vaig ser la única visita o vas fer la ronda?
Recordar-te em feia mal. No tenir-te també.
El teu silenci i la teva absència m'ofegaven.
M'havia quedat entre el buit i el no-res

Ara després de més de vint anys em tornes a escriure per reprendre aquella amistat.
Així en dius tu.
I no vull respondre. No tinc ganes ni necessitat.
I no voldria fer-te mal.
Que te'n faria, t'ho juro.


Ja t'he odiat.
Ja t'he oblidat.
Amb això en tinc ben bé prou.
Espero que tu també, perquè no hi haurà més.

Comentaris

  • Jo tampoc...[Ofensiu]
    Ullets | 13-03-2007 | Valoració: 10

    respondria a aquesta carta...
    per què la teva carta, la que tu no enviaràs mai, m'ha semblat molt propera.
    Gràcies per compartir aquesta carta, que tots hem escrit alguna vegada!

  • Amb remitent, però sense destinatari[Ofensiu]
    Unaquimera | 13-03-2007

    Ara que ja conec el teu estil no resulta tan gran la sorpresa, però tot i així encara m'admira com pots concentrar tota una història en tan poques frases... Aquesta capacitat de condensació resulta tan atractiva com un desplegament de lèxic i d'estructures a bastament.

    De nou, ben fet!

    Aquesta abraçada d'avui sí que te la vull enviar i ho faig, confiant que t'arribi en perfecte estat de conservació,
    Unaquimera

  • ginebre | 28-01-2007

    Ben fet!!
    No crec que calgui enviar aquesta carta. No cal respondre a una història tant poc afortunada.
    Que vagi bé!!

l´Autor

Foto de perfil de shyshark

shyshark

12 Relats

29 Comentaris

20517 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Se va el caimán se va el caimán, se va para Barranquilla. Allà l'espera el tauró tímid. S'han conegut al feisbuk i provaran de veure si tenen alguna cosa en comú.
Visita'm tu a: http://sietevidastieneelgato.blogspot.com