Aquella Vegada....

Un relat de: Enús

Hi havia una Vegada. Vegada era una nena. Vegada era normaleta, tant normaleta que trobava l'amistat i la relació amb l'altre gent un fet molt especial, per tant no era normal, no valia la pena. Vegada era normalment normal menys per una anormalitat, caminava pels sostres de les habitacions. El primer dia que va decidir caminar pel sostre va ser quan enrabiada amb si mateixa va voler deixar de ser normal i donar un gir a la seva vida, i així va ésser. Ella estava cansada de ser normal, volia provar altres coses. Però quan es va cansar de ser anormal va voler tornar a caminar pel terra, llàstima que no se'n recordava. Només sabia caminar pel sostre. Potser les persones normals, si deixen de ser-ho, es tornen anormals i es com perdre la virginitat; ja mai més es pot tornar enrere per a ésser normal. Doncs no és així. No ho és perquè caminar pels sostres, s'havia tornat normal a la seva vida. Es a dir qui es normal sempre serà normal. Doncs no! No era normal per a la gent que no estava habituada a ella. Amb aquesta crisis d'identitat va sofrir una depressió tant forta que sa mare li va posar un cubell al terra del seu llit per recollir les goteres. Va decidir tornar a ser com abans de haver volgut fer un gir. Va posar els peus de terra i va aprendre per fi a caminar de forma normal. L'endemà li va baixar tant la sang als peus que va morir.


Comentaris

  • El món sempre està al reves, oi ?[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 30-01-2006 | Valoració: 10

    Hola,

    M'agrada fer fotos [ amb lletres ] enlloc de màquina de retratar les faig a mà, o ,en boli, o a l'ordinador , o ...

    Pel que sembla has vist clara la imatge, oi ?

    Tant almenys com jo la teva Vegada que camina pel sostre.

    Que el bon Déu guardi Catalunya, fins i tot dels propis catalans !!!

  • JordiGG | 12-12-2005

    M'ha agradat molt aquest conte! Es molt.. peculiar jeje. És molt bo el joc de paraules que fa... a mi ja em torna boig sols llegir-ho imagina't l'autor... jeje

    Com diuen x aki continua eeeh!!

  • Yáiza | 07-12-2005

    "Jajaja" aquesta és la primera reacció. Fa riure, o somriure, depen de la persona. Com ja han dit per aquí, me l'he hagut de llegir un parell de cops per entendre-ho tot. Breu, però clar i divertit. I alhora ens fa pensar en el sentit de la paraula normal. Què vol dir normal?

    Yáiza

  • LLuny de tot | 02-12-2005 | Valoració: 6

    Jajajaja! Quina parida! Està molt guapu! M'ha agradat molt!! Continua, ehhh!

  • Llibre | 01-12-2005

    Ostres! Me l'he hagut de llegir un parell de vegades per acabar de comprovar que tot el que deies tenia sentit. En el bon sentit, i valgui la redundància.

    L'he trobat encertat. M'ha agradat.

    LLIBRE

    PS.- Per cert: benvingut a Relats!!!!!