Aquella espina clavada

Un relat de: Ninfa de Iunius

Bogeria? No, desesperació.
Desesperació que arriba als seus límits, perquè ja no es pot sobreviure en aquesta situació.
Ningú ho resistiria i jo tampoc puc aguantar més.. m'és impossible seguir vivint en un món així, tan confús o tan estrany, amb un sentiment interior que t'impulsa a fer el què abans havies pensat, però que mai t'hauries empès a fer.
Em vull morir.
Desitjo acabar amb aquest sentiment que m'està matant.
I tu, semblo innocent de no veure res més... tu estàs amb ella i ella amb tu...i aixi oncs, què hi faig jo enmig?!
Res, jo no siginifico res, res per ningú ni pel teu amor, res.
Em vull morir.
Vull escapar d'aquí, aquest dolor m'està fent mal.. i no puc més..Tu, m'has matat

Comentaris

  • i mes[Ofensiu]
    Nyanga | 18-01-2010

    Ja t'ho he dit.
    De fet, en cada relat teu veig els meus sentiments inscrits.
    Acabo d'escriure una coseta, que publicaran aqui quan decideixin..però que diu exactament el que exposes en aquest relat.
    Quan el dolor es tan insoportable, quan sents que ja no pots que no hi ha manera, que no saps com tirar endavant, l'unica sortida que hi veus es el final.
    La mort.
    Pero indescriptiblement, hi ha qualcom que no ens permet de fer-ho.
    No se que és, potser cobardia..potser esperança?

    No cal dir-te que estas ja a preferits, i que continuo lleginte.

l´Autor

Foto de perfil de Ninfa de Iunius

Ninfa de Iunius

10 Relats

16 Comentaris

9919 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Nascuda l'any 1983, porto escrivint petits relats des de ben petita però mai havia mostrat a la llum tot allò que m'ajuda a tirar endevant cada dia i que m'apasiona més que cap altre cosa: L'amor per escriure
Espero poder compartir les meves vivències amb tots aquells que decideixin descobrir el meu petit món