Apropa't sense por

Un relat de: DormS

Si has de menester quelcom de mi apropa't sense por perquè sempre et rebré amb un somriure. Sé que et neguiteja pensar en la meva gentilesa, perquè erròniament creus que d'ella t'has aprofitat, però recorda que jo t'he obert de bat a bat totes les portes i que mai no t'he negat ajuda quan més l'has necessitat.

Comentaris

  • < breus >[Ofensiu]
    kispar fidu | 15-01-2007

    bones de nou! veig que (almenys els dos que t'he llegit de moment), acostumes a fer petits escrits, que no per això millors o pitjors!

    Petits sentiments i pensaments que esbosses en la teva llibreteta quan sents que la ment pot més que tu, o córre més que tu mateixa...

    per cert, m'ho deixava, de la teva bio, m'agrada: "sempre he trobat un raconet a una llibreta vella i descuidada on anotar les meves inquietuds." És bonic...

    ens seguim veient,
    Gemm@

  • Afortunat[Ofensiu]
    Naiade | 30-08-2006 | Valoració: 8

    Quina sort tenir un amic aixi.
    Veig que tens molta inspiració, i continues amb els relats curts, pero que diuen molt.

l´Autor

Foto de perfil de DormS

DormS

10 Relats

17 Comentaris

11180 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Des de petita que escric i sempre he trobat un raconet a una llibreta vella i descuidada on anotar les meves inquietuds. M'agradaria compartir amb vosaltres aquests petits relats i espero que els llegiu i me'n doneu la vostra opinió. Una abraçada!