APRENENTS DE SAVIS

Un relat de: Rubba Bertanero
Recordo el primer dia que havies de sortir al carrer, semblava que per aquells foradets tan petits del nas no hi pogués entrar tot l´aire de l´exterior.

I llavors van venir les nits, i sort del pediatre, que ens va dir que les nits fóssin solitàries, silencioses i fosques, perque mira que eres marrà, eh!

I vas seguir creixent, i van sortir les dents, les primeres paraules, les primeres passes...i van arribar les primeres xerrades i els primers perquès, i tot eren perquès, i recordo ara i sempre, quan arribant a aquell semàfor , quan no hi havia cap cotxe al davant...em vas preguntar...i perquè som els primers? I jo et vaig respondre, perque hem arribat els últims. I jo et vaig donar la resposta, i tu em vas donar una lliçó.

I ara, ja adolescent, t´ho haig de continuar explicant, encara que ja no em preguntis i que, a vegades, no m´escoltis. Però, això, ja vindrà en un altre relat.

Comentaris

  • Fas trampes![Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 22-12-2014

    ja et prepares el següent!! ;-)

    M'agrada el teu relat, un micro molt encertat i ben portat, et felicito!
    Una lliçó inoblidable!!

    Sort.

    Ferran

  • precios[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 13-12-2014 | Valoració: 10

    El qiue expliques ho trovo molt bonic. Per aixo et dic endevant!

l´Autor

Foto de perfil de Rubba Bertanero

Rubba Bertanero

77 Relats

91 Comentaris

43623 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aprenent a escriure.

Disfrutant de llegir.

S´accepten comentaris, (fins i tot si són bons).

xavi6227@gmail.com