Aniversari

Un relat de: Naiade

Avui fa vint-i-sis anys. Tota una vida.
Recordo cada moment d'aquell dia màgic, que la vaig veure per primera vegada.
Aquella boleta dolça, tendre i tranqui-la,que no sabia on era i esperava tímidament, replegada en ella mateixa,sense fer cap soroll, estudiant cada moment.
Fins que va retrobar-me.
I va conèixer la seva casa, el seu niu de nou mesos.
Amb la tranquil·litat va deixar el replegament,
la quietud que l'hi donava la intel·ligència, per no donar cap pas en fals.
I va esdevenir Ella, la Sara amb tota la seva potencia,
amb tot el seu caràcter, i es va fer notar i sentir i va protestar i va riure, i va omplir tots els racons, impregnant i embolcallant amb la seva anima, tan grandiosa
tot el que estava al seu voltant.
Encara omple arreu on va, perquè ara no sols es la seva anima, sinó també el seu cos.
Que no en te prou amb el seu espai i n'ocupa molts d'altres.
Tot el que toca, tot el que fa, és Ella.
Te força i decisió, encara que de vegades li costa de dirigir aquet cúmul de energia.
Fa poc que ja ha començat la seva vida amb parella, que vola per ella mateixa.
Però a pesar de tot continua omplint cada racó de la meva vida.
Moltes felicitats.

10-07-2006

Comentaris

  • tenies raó[Ofensiu]
    ESTEL | 07-01-2009 | Valoració: 10

    m´ha agradat i molt, per la forma de expressar-ho, ple de sentiment, el que et fa sentir ELLA.
    També m´has fet recordar i transportar-me a aquell dia, perquè Ell tampoc va fer cap soroll, no va plorar com acostumen a fer gairebé tots els nadons. Però es va fer notar molt aviat, amb el seu caràcter, amb la seva personalitat, ja de ben petit, fins ara. Sí que he parlat amb ell d´aquell dia i de com em va fer sentir, el miracle seria que Ell, Ella, ens diguessin " si mama va ser el dia més especial de la meva vida i més quan em van deixar en els teus braços,... fins ara" , T´imagines?

    Un petó molt tendre com aquell dia, i com tu dius ple de complicitat




  • Hi han persones[Ofensiu]
    Melcior | 13-11-2007 | Valoració: 10

    que omplen aquells espais buits, que a nosaltres tan ens agrada que omplin . Sort , que hi ha gent que deixa marca, et queden recordats de per vida .
    Endavant!

  • Moltes gràcies![Ofensiu]
    NinniN | 10-07-2006 | Valoració: 10

    Em sembla que és el regal més maco que m'han fet...

    Moltes gràcies de nou i fins d'aquí a una estona...

    Petons!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

275219 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com