Ànima gris

Un relat de: -

Plou.
I penso en ell…
M'agradaria poder
compartir l'olor
de la terra molla
quan plou.
...
Plou.
I la pluja mansa
esdevé xàfec.
L'aigua vermella
corre carrer avall.
No és aquí...
...
Ara que plou
penso en ell.
...
Plou
per mi.
I no para.
I tot és gris.
I ara sóc gris.
I en ell penso...
sempre que plou.
Em plou a l'ànima.
Aigua sobre aigua;
dibuixa rodones
i fa bombolles
als bassals.
No hi és.
Sempre
plou.
...
...
Plou.
I penso…
Penso.
I plou…
Ara.
Sempre...
Plou.

Comentaris

  • M'agraden els teus poemes i els teus relats[Ofensiu]
    bocidecel | 25-07-2008 | Valoració: 10

    Admiro la teva capacitat de transmetre unes sensacions, uns sentiments intensos, amb poques paraules, les precises, les encertades. Uns sentiments que em son molt propers, aquest "em plou a l'ànima" resum i encomana la tristor d'un dia gris de solitud. Avui m'aferraré, però, al teu guerrer intrèpid i somniador per aclarir un dia que s'ha inventat tèrbol.
    I, parlant del banc de la memòria, és cert que conforme vas acumulant capes de vivències, vas oblidant alguns records perque el motor del que vius és el present. Mai, però, quedes buit, sempre tens els records que necessites, i per als altres, tens l'ajut impagable de le càmeres de fotos i videos. Els sentiments que provoca aquella imatge, aquell gest, aquella mirada, aquella trapelleria, aquells plors, petons o abraçades queden gravats a la roca. El vent dels anys els va amorosint, però no els pot esborrar.
    Els meu fills ja son grans (20 i 18 anys), és veritat que tinc desats detalls i records que mai oblidaré. El que vas guardant, canvia amb els anys, acumules les seves petites victòries del dia a dia. Passes de ser protagonista principal a actor secundari, i el més bó és que n'estàs content, que et sents feliç de que sigui així. T'enorgulleix que vagin trobant el seu camí sols, i tu restes sempre al mateix lloc, per si et necessiten. Per això van bé els calaixos.

    Una abraçada, Rosella. Difruta al màxim tots els moments, assaboreix-los i sigues ben tossuda, val la pena.

l´Autor

Foto de perfil de -

-

73 Relats

288 Comentaris

72121 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
No hi ha volta enrere.
No puc deixar de sentir ara.
No sóc la mateixa,
estic creixent de nou...

(Vaig haver de fantasiejar
només per sobreviure).


Si algú vol contactar amb mi, pot fer-ho al e-mail:

derosella@gmail.com