Anem de viatge?

Un relat de: Yáiza

Viatjar lluny, ben lluny. Marxar lluny de mirades indiscretes, i de temors sense rostre. Fem les maletes, i fugim ja, tu i jo sols, que ningú ens segueixi, que ningú pregunti el nostre destí. El nostre destí serà allà on ens dugui el vent, allà on ens cridi el cor.

Tanca els ulls i pensa-hi: quatre coses d'equipatge, agafem-nos les mans i comencem a caminar. Perquè els viatges es fan viatjant, ja ho saps.

On podem anar? On vulguem, no ho podran evitar. Qualsevol lloc anirà bé, només em vull allunyar d'aquesta rutina que m'ofega, i apropar-me a tu, al teu cor. Un viatge sense fronteres, que res ens impedeixi avançar, si trobem problemes ens hi enfrontarem, però passi el que passi, seguirem endavant, sense aturar-nos, sempre endavant.

Veurem mil meravelles, entre mars, rius i llacs; platges, muntanyes i valls, ciutats i països sencers, però sense deixar de saber que la meravella més gran es estar junts.

I així, a poc a poc, anirem construint el nostre primer viatge, però no pas l'últim. Hi tornarem, perquè un cop s'ha tastat la mel, no se'n pot oblidar el sabor.


Comentaris

  • Llibre: "Poemes de viatges"[Ofensiu]

    Estic fent un llibre de "Poemes de viatges", pel Recital del dia 29 de juny de 2007, a les 19:30 hores, a La Casa Elizalde (València 302). M'ha agradat tant el teu poema que si vols l'incloc i te'l publico. Petons.

  • Ui, que me caigo...[Ofensiu]
    Bufanuvols | 12-12-2006

    És corrent això de viatjar. Odie viatjar i em fastigueja viatjar amb gent. Si viatge ha de ser en somnis, on tot és com jo vull (o com el meu subconscient em mana). No sé què pensar ni què dir. M'agrada; potser massa curt o un tant llarg. És el dilema dels viatges...
    I què millor que vuit somriures per acompanyar cada pas? Potser un gaudi major el done la companyia d'un sol, però desitjat.
    Supose que et seguiré llegint. I espere que tu també. Bé, tu fes el que vulgues.

    Bufanuvols

  • per començar[Ofensiu]
    Perestroika | 14-09-2006

    un viatge a la fi del món, o sense moure't de casa només viatjant amb la mirada... sigui el destí que sigui, el millor equipatge és una bona mà apretant amb complicitat la teva..

    M'agafes la mà?

  • viatje de colors....[Ofensiu]
    Noia de vidre | 13-09-2006 | Valoració: 9

    m'ha agradat!!!

    he aconseguit perdem en ell durant uns minuts.. gràcies!

    molts petons de cristall!!

  • oooohh!!!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 06-03-2006 | Valoració: 10

    Quines ganes de sortir corrents a buscar aquest viatge!! El teu relat, un viatge encisador i dolç que se m'ha fet curtet (més aviat és una escapadeta...jeje)! Petons noia, escrius molt bé.

  • Bon viatge![Ofensiu]
    Enús | 29-01-2006

    fantàstica descripció del millor o si més no un dels millors viatges que algú pot desitjar, avans he dic que tinguèssis un bon viatge però si és tal com el descrius no cal que t'ho desitji perquè ho serà.

  • olé![Ofensiu]
    instants | 08-01-2006

    bon viatge!!!!!

  • Viatge amb el cor al mapa...[Ofensiu]
    angie | 08-01-2006

    No tinc més paraules...... un viatge ideal.....
    Un traçant rutes i l'altre preparant l'equipatge..

    Jo em vull escapar, jaaaaaaaaaa!

    angie

  • Fantàstic viatge[Ofensiu]
    Màndalf | 07-01-2006

    Serà el vostre ple d'amor i del llocs meravellosos on poder gaudir-lo.
    Magnífica sensació aquesta de poder escapolir-se amb la persona estimada de la quotidiana vida que ens encadena. O potser vols dir que trobant-la no cal ni viatjar? Que el destí és indiferent? Que és el viatge que ens depara la pròpia vida?
    Fes-ho, troba algú estimat que vulgui fer aquest viatge amb tu, encara que sigui per aquí als voltants.

  • Emocions[Ofensiu]
    jordi domènech i arnau | 26-12-2005 | Valoració: 10

    Descrius tan bé el sentiment que tinc dins el meu cor.
    Un dia vaig pujar a un cotxe amb una persona amiga, sense rumb prefixat. Sense haver-ho previst, em vaig veure prop de l'indret, el més màgic que jo coneixia. Ens hi vam adreçar.
    Una esllavissada al camí, i vam continuar a peu sota una pluja molt suau que aviat va desaparèixer.
    Pujant, li vaig agafar la seva petita mà per primera vegada, entre un paisatge meravellós i solitari.
    Aquest matí, al cap de vint-i-tres anys, els excessos d'ahir en forma de torró, m'han despertat.
    Aquella mà continuava al meu abast, abans de llevar-me l'he agafat i l'he besada sense despertar-la.
    Un llarg viatge.

Valoració mitja: 9.86

l´Autor

Foto de perfil de Yáiza

Yáiza

23 Relats

171 Comentaris

43581 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Em dic Yáiza i vaig néixer a Barcelona la tardor del 89.

Què hi faig aquí? Doncs...

Vaig arribar quan un amic (també relataire, clar) em va demanar comentaris.

I jo també vaig publicar.

I comentar.

I vaig entrar al fòrum.

I un dia vaig gosar fer el repte.

I el vaig guanyar.

I vaig seguir escrivint.

I vaig anar a una trobada (Girona).

I ara ja no puc fugir, ara ja mai podré oblidar tot el temps que he estat aquí...

Ara, us agradi o no, formeu part de la meva vida.

Gràcies!

Gràcies pels comentaris, gràcies per tots els moments al fòrum (sobretot l'oasi), gràcies per totes les trobades, per totes les bromes i per tot allò que he après amb vosaltres.

I que duri molt temps més!!!



Setembre 2oo6


******************************





yaizeta.89(arroba)gmail.com

http://coses-delavida.blogspot.com




I sí! Jo també accepto comentaris crítics i constructius!