Anatomia d'un atropellament

Un relat de: la nosequè

(Primer baixaré a comprar...no,trec el gos i després compro. Ara son les 22,demà em llevaré cap a les 8, el gos, comprar...ho faig ràpid i començo a fer el treball., tinc folis?només tindré tres hores per fer-ho...no em donarà temps, el temps...patates,oli,formatge...per què no em truca?Joder, sino m'agradés tant...sucre també, mongetes...els seus ulls "tens un somriure que.."que em va dir ?que em captiva, que m'imnotitza...?no ho recordo, per què no truca?Toni,per què no vols tornar a abraçar-me, a fer-me petons, despertar al meu costat?quina merda Toni, Toni )
-Pius !va, anem!!!
( on s'ha ficat aquest ?esta cagant,paper )
-Què !?T'hi has quedat a gust,eh xaval? Vine aquí, ei aquí!(Rapid una paparera, que això crema...No truca, és un cabrón, no, no ho és, esta ocupat, ja em trucarà, xocolata,per la depre, je, je...i raviolis)
- Pius deixa això!!!Nem corrreee!!!
(Els teus petons, puf...llavis, encara porto la teva olor enganxada a la meva pell, demà m'espera un dia dur...millor em llevo a les 7, si,si...ara quan arribi a caseta una dutxa calenta, que bé,la necessito...demà a les 7...VERD)
##########################################
(No pu.....no puc....merda...em moro...s'ha aca....no puc respirar......s'ha acabat,ja?no puc respirar)
-Noia, em sents?Estas bé?Escolta? Pero tu estas boig o què, teniem verd imbècil!!!Tranquila no serà res.
-No la he visto, no la he visto, tio
(El gos...no puc respirar...Pius Pius)
-Pius!
-Què?Qui ? Aaah! el gos ? esta bé no et procupis, què et fa mal?
-No puc respirar
-Lo siento no te he visto,lo siento
-No es pot corre així per la ciutat, home
-Què ha passat?
-Hi ha una noia al terra
(Qui parla? quanta gent...merda el terra esta mullat, la cama...què hi tinc?...el pit)
-Tranquila, la policia és aquí.No et passarà res sents?
(m'han atropellat, déu meu, m'han atropellat...tremolo, no puc més que em traguin d'aquí)
-No puc respirar
-Sietpalu que tothom s'aparti, facin-se a un lloc...fora.
-No la he visto, señor,lo juro
-Hola noia, com et trobes?Ara vindrà l'ambulància, ja l'hem avisat, tranquila...Vostè anava amb ella?
-No,anava just darrera d'ella per creuar el pas de peatons, no l'he tocat, només li he donat la mà.Corria massa aquest boig, fixi's quin cotxe porta...corria massa!
-Molt bé, vagi amb el meu company que li pendrà declaració com a testimoni.
(No puc més......)
-Tens fred?Et taparé amb el paper aillant, anirà bé. Vius per aquí? Podem avisar algú?
-Germà...el meu germà Hèctor...el mòbil...
-És a la butxaca, oi? Ara el truco...
-No puc respirar...
- T'ha donat un cop a les costelles, per això et costa respirar.
-Hola, de que es tracta?
(qui és? per fi ...els de la bata blanaca, el pit.....)
-Atropellament, diu que li fa mal el pit i la cama
-Hola bonica, com et dius?
-Neus...el pit
-A veure...t'aixeco la camiseta d'acord?Tos una mica...fa mal aquí?
-Si
-No sembla trencat,eh maca? i la cama? hi tens pintura del cotxe...a veure, una rascada,no és res. Ara et portarem a l'hospital per a que t'hi fagin una radiografia.El teu gos és molt simpàtic eh?esta una mica espantat...
(demà no podré anar a comprar, ni treure el gos, ni fer el treball, Toni, per què no estas aquí?)

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer