amor

Un relat de: abraham

Aquest amor que fa un any em va prendre
i mai no he dit i en silenci em prospera,
penso sovint que ha de matar-me un dia.
Ja que el secret, que gelosament guardo,
arriba més enllà del sentiment,
i el pensament l'ha habitat i poblat.
No puc ja més, repetiria encara;
però l'amor no em deixa mai, cruel,
i em trobo a gust dessota el seu domini,
sabent, com sé, que ha de matar-me un dia,
molt lentament, corcant-me a poc a poc.
La meva mort, mai espectacular,
m'ha d'arribar d'una lenta creixença:
va madurant a les meves entranyes,
exactament com madura l'amor.

Comentaris

  • és..[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 04-01-2006

    d'aquests que et deixen sense paraules, saps!?
    recordo la primera vegada que el vaig llegir, encara...
    Brutal, Abraham...

  • He anat llegint...[Ofensiu]
    Ullets | 20-11-2005 | Valoració: 10

    tots els teus relats, i la majoria tenen un tint d'amor, que és dolç, dur i simplement brillant, difereixo amb un comentari que he llegit en un dels teus relats, on deia que eren una sèrie de "tòpics l'un darrera de l'altre".
    La teva poesia és natural, transparent, preciosa, senzilla, entenedora, amable... és una poesia diferent...
    M'agrada...
    Feia dies que no et llegia, gràcies per compartir tant de sentiment...

  • l'a/m-o-r-t[Ofensiu]
    Leela | 16-11-2005

    Abraham,
    m'ha agradat molt la combinació amor-mort.

    Des de que naixem, morim, i paral·lelament l'amor es fica dins nostre, de vegades de manera tant forta que tenim la sensació que ens matarà, i potser ens mata d'alguna manera perquè deixem que part de nosaltres vagi cap a l'altre i part de l'altre ve cap a nosaltres, entreteixint xarxes que sembla que cruelment no ens deixin mai, i a sobre, ens hi sentim bé.
    Potser l'amor és una mort, en el sentit que ens permet créixer, és la nostra vida al cap i a la fi, és el que hi ha dins nostre, així com la mort.

    No puc dir-te més. Només que he entés perfectament les teves paraules, però ara mateix estic espessa per poder fer-t'ho saber de millor manera.

    Una abraçada!!!

l´Autor

Foto de perfil de abraham

abraham

100 Relats

287 Comentaris

100326 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Nascut un any molt fred a Palestina ( 1978). Criat entre Catalunya i el meu país natal.

Sempre me considerat un nen, noi i home incomprès, és potser per aquest motiu que vaig començar a empendre l'aventura de l'escriptura molt aviat i també potser el motiu de que des d'aleshores no hagui parat.
Llegir i escriure, són dues activitats que faig a diari; cada nit, quan el meu cap entra en el millor estadi per a la reflexió.

Així, com mai he parat quiet intel·lectualment tampoc físicament, doncs el desitg de saber i conèixer m'ha dut a racons de món ben diferents desde els 18 anys.

Dins d'aquesta maravellosa recerca que és la vida, he topat amb aquest maravellós espai, on m'hi trobo realment molt agust i el qual m'ofereix la sortosa possibilitat de trobar-hi bons relats per pensar o gaudir, i on, a més a més, tinc la possibilitat de expressar-me lliurement i de llegir, sempre gratament, bones i males crítiques sobre el meu treball.

Moltes gràcies a totes i tots per els vostres comentaris i per oferir-me tans bons moments de lectura.

M'agradaria molt compartir amb vosaltres opinions i converses. Sempre resulten millor prenent un café, però aquí us deixo el meu e-mail:

abraham_lluc@hotmail.com

Un plaer compartir aquest espai amb vosaltres!
Una gran abraçada amics