amor prohibit

Un relat de: estrangera

Si existís una altra vida amor meu
passat aquest malson
ara que el destí dibuixa cares de bruixa
s'enriu de tu i de mi Gretels i Hansels de tots els temps
omple de colors, de xocolata i mentides el nostre petit univers de joguina
xucla una a una gotes de mel que
a caramulles preservàvem
i ens mostra deserts allí on hi florien jardins.
Si existís una altra vida
amor meu
deixaria que m'enganyessin de bell nou. Ho envaïria tot de teules de sucre.
Robaria a grapats tots els petons que podria.
Tu series el meu Petit Príncep.
I jo
la teva rosa.


Comentaris

  • Però... si existís...[Ofensiu]
    Llibre | 12-08-2005

    Si existís una altra vida, o tal volta la possibilitat de recular en el temps i modificar les nostres opcions de destí, potser perdríem aquest halo d'incertesa i necessitat de comunicació que ens fa ser persona (els qui ho aconsegueixen). Però... sí: ben sovint cerquem els camins del passat per imaginar, en una visualització imperfecta de la vida, allò que hauria estat si ho haguéssim triat així.

    I potser no ens adonem que, tal com indiques, segurament deixaria que m'enganyessin de bell nou.

    És allò de tornar a caure en els mateixos errors? O podem fer una altra lectura: és allò de no perdre l'esperança d'estimar i sentir-nos estimats, de voler continuar amb un deix d'ingenuïtat, d'intentar no perdre la nostra jove capacitat de sorpresa.

    Fins aviat,

    LLIBRE

  • només cal dir...[Ofensiu]
    Capdelin | 12-07-2005 | Valoració: 10

    perfecte!
    una forma nova de dir que estimes... buscant el contrallum, la sorpresa, l'efecte...
    malgrat tot... es podria repetir l'aventura d'estimar... perquè l'aventura de xocolata pura és massa utòpica i empalagant...
    una abraçada!

  • AnNna | 12-07-2005 | Valoració: 10

    és maquíssim!

  • Un poema d'amor diferent[Ofensiu]
    Bruixot | 12-07-2005 | Valoració: 9

    M'agrada molt, si que m'agrada. Un amor de xocolata, de teules de sucre, de gotes de mel. Un amor de conte, però no de princeps i de princeses, un amor de la magia de bruixots...

    Si existís una altra vida
    amor meu
    deixaria que m'enganyessin de bell nou.


    Que bé. Això si que està bé. I encara més:

    Robaria a grapats tots els petons que podria.

    Robar petons, el meu passatemps preferit....

    Més, més, més, en vull més!

Valoració mitja: 9.67