Amor o dolor

Un relat de: AINOA

Quan et sentis sola
perquè creus que l'has perdut,
no desesperis noia
que potser el tens prop de tu.
ell et deia que t'estimaba
segur que hu recordarà,
perquè un amor tan intens,
édificil de oblidar.
l'amor és complicat
i molt dificil, entendre'l.
pero si, t'estime de veritat,
amb el temps,
tornarà el teu costat

Comentaris

  • Certament[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 08-07-2005

    Mai plou a gust de tot hom, i es difícil encarar les relacione shumanes... segueixes amb el teu analisis de les coses quotidianes, potser escrius del que veus al teu voltant, es la vida dia a dia la que et dona idees a l'hora de escriure.

    Bé... ja estás a divendres... que tal el teu coment? A veure si ens fas cinc cèntims al fòrum....

  • L'amor és complicat...[Ofensiu]
    kispar fidu | 28-06-2005

    ... i quina gran veritat!!!

    Però ja ho diuen que: La vida és bonica, però complicada !
    Frase que es pot aplicar a: L'amor és bonic, però complicat !

    Per tant: Amor o dolor, potser una mica de tot... perquè a vegades de l'amor se'n fa patiment, i del patiment se'n treu amor...

    Estimar sovint fa mal... però viure sense estimar, és com no haver viscut.

    Com diuen a la película (molt bona, per cert) de Conoces a Joe Black (Meet Joe Black) " Llegar a viejo sin haberse enamorado de verdad, es como no haber vivido "

    Gemm@

  • Poema breu...[Ofensiu]
    Llibre | 11-01-2005

    i concís, que podríem encabir dins una subcatalogació de "consells a seguir".

    La temàtica és clara: proves de donar esperances a una persona (se suposa que dona: "no desesperis noia ") que està angoixada perquè creu que ha perdut l'ésser estimat (se suposa que home: "ell et deia que t'estimaba"). I penso que te'n surts prou bé.

    I en una cosa et dono la raó (bé, en més d'una): l'amor és complicat i difícil d'entendre.

    Salut!

    LLIBRE

  • Doncs sí[Ofensiu]
    brideshead | 11-01-2005

    ..."l'amor és complicat
    i molt dificil, entendre'l"....

    Molt ben dit, i sobretot, molt esperançador al final. Tan de bo sigui veritat, i només trobis amor en aquesta persona, i cap dolor.
    Veig que la Merihan "et pelarà", que el Vicenç parla del teu fillol, que el Manuel parla dels germans... no sé de què va, però està molt bé aquesta nissaga familiar!
    Un petó, noieta, i gràcies també pels teus comentaris!

  • es nota[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 27-12-2004 | Valoració: 10

    es nota la estimacio d'els germans, felicitats,
    encara que tambe es un pel curt . . . pero concis

  • El que m'ha agradat més[Ofensiu]

    I això és bon senyal. Créixer i millorar a poc a poc és el bon senyal. Tramuntana t'ha fet un comentari que ja t'havia mig indicat en altres poemes, però aquest també està millor quant a l'ortografia que els seus precedents. SEGUEIX AIXÍ, SI US PLAU, i que el teu fillol t'inspiri molt i molt.

    Salut,

    Vicenç

  • bonic[Ofensiu]
    tramuntana | 16-12-2004

    m'ha agradat molt!!!! és molt bonic!!!! però una cosa si que et dic, ja ho se que tots fem feltes però t'ho hauries de mirar una miqueta! no passa res però. m'agradaria que llegisis alguns dels meus relats, te'n dono alguns títols:

    - quan et despertis
    - desig
    - passejo sense tu
    - un nadal sense tu

    moltes gracies i segueix escribint, que ho fas molt bé!!!!

  • OA,OA,AINOA![Ofensiu]
    Capdelin | 16-12-2004

    a la fi he trobat els teus poemes, els estava buscant, els estic llegint, els estic bevent, m´estan omplint...
    espero que segueixis escribint... perquè els teus poemes són trossets de tu...
    ànims, wuappaaaaa! i Bon Nadal!