Amor impossible...

Un relat de: LASQIB

L'amor impossible…
L'amor impossible és aquell que fa que t'il·lusionis per un simple gest, un mirada, un somriure...i ja estàs contenta. L'amor impossible és aquell que et fa tindre papallones a l'estómac durant tot el dia fins que el veus i el que quan t'ha passat pel costat et fa sentir-te súper feliç encara que no t'hagi fet cas...
L'amor impossible és aquell que et dóna falses esperances...simplement pel fet de que et dónes ànims a tu mateixa repetint-te que sí és possible aconseguir-ho...
Al cap del temps et dónes compte de que aquell noi que t'agradava, aquell noi q et feia que et posessis vermella, aquell noi que feia que el cor t'anés a mil...passa de tu, o simplement quedeu com amics...
Llavors tu penses...que tonta vaig ser...però allò ja forma part del passat i ens capfiquem en mirar cap al present, sense en cap moment parar-nos a pensar...que allò...aquell amor impossible, les sensacions que ens va fer sentir...ens fa créixer com a persones...

Comentaris

  • Endevant :)[Ofensiu]
    somnisdecolors | 17-11-2009 | Valoració: 8

    waaaaaau !
    al llegirlo me sentit tan identificada amb aquest text.
    Estic exactament igual del que descrius,
    però jo ja me adonat de que passa de jo com dius en el text però aixi i tot, l'altra dia el vaig veure i se'm va possar un somriure idiota a la cara i tan vermella com un tomaquet. i aso que ja se que passa de jo jajaja

    m'ha agredat amb molt, descrius molt be el sentiments i cada una de les sensacions que sents amb aquets amor impossible.
    Segueix així :)

  • Cert...[Ofensiu]
    Dida | 15-11-2009

    M'has fet pensar en el meu amor impossible i m'has fet tornar a sentir aquell formigueix dins meu, aquella sensació que feia tant de temps que no sentia!! Oh!!! gràcies!!

  • jumpy112 | 14-11-2009 | Valoració: 10

    m'ha encantat!
    m'agrda molt com escrius i com descrius els sentiments, ja que em sento identificada en les teves paraules ;)

    enorabona!

  • Orfeu | 13-11-2009 | Valoració: 8

    Realment arriba un moment en la vida en què es supera dit amor? O sempre permaneix ahí, en algun racó del cor, aquell que et fa preguntar-te: Què haguera passat si...?

  • Dos temps[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 12-11-2009 | Valoració: 10

    M'agradat molt.
    L'amor és una emoció inicial. L'impossible és un resultat amb diverses lectures.
    Diferenciar-ho ajuda.

  • Benvinguda a RC...i l'amor impossible[Ofensiu]
    Romy Ros | 12-11-2009 | Valoració: 10

    és aquell que fa enlairar tota l'estona i et puja l'autoestima encara que tu no t'adonis. Però tots aquests amors es fan possibles quan és correspost i llavors resulta que descobreixes les mateixes sensacions.

Valoració mitja: 9.2

l´Autor

LASQIB

4 Relats

8 Comentaris

3882 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33