Amor impossible

Un relat de: singer

Neix en mi el fruit, sense arbre ni semença
d'un tendre amor inconegut que em perd,
enmig dels verds conreus, just quan comença
el temps suau. T'estimo, sí, ben cert.

El dia mor, però Amor, en avinença
amb la natura fa un complot incert.
Canto ben fort, defujo la temença
que em prem el cor. I restaré despert

aquesta nit. Et sento, i vull tenir,
si a tu et plau, la lluna i els teus ulls.
I els llavis erms, del teu amor curulls.

Tant m'has commòs, que si no et puc tenir
viuré en la nit com en un fosc finir
i en la lluna dibuixaré els teus ulls.

Comentaris

  • Quin plaer[Ofensiu]
    Carme Raichs | 01-07-2008 | Valoració: 10

    Sí, quin plaer ha estat llegir-te. El sonet és el rei de la poesia, per a això o es fa bé o més val no fer-lo. En el teu cas és una joia de sonet pel teu llenguatge, per tot el que transmets d'una manera tan tendra i culpidora.
    Els amants del sonet t'agraïm "Amor impossible", però per a tu, crec ,que no hi ha res impossible en el camp poètic.
    Una abraçada.

    carme

  • De temps suau[Ofensiu]
    franz appa | 06-06-2008

    Rigorosament clàssic, no solament per l'estructura sinó pels encertats matisos del llenguatge, un sonet vibrant i suau alhora, tendre i , tanamteix, contundent. Com l'amor més estrenu.
    Una salutació,
    franz

  • Un sonet brillant[Ofensiu]
    Anagnost | 03-06-2008 | Valoració: 10

    Preciós, de debò.
    Em vares dir que t'agradaven els sonets. El que no em deies és que tenguessis tanta traça per a construir-ne. Bé, segurament som els lectors els qui t'hem de dir aquestes coses, i jo ho faig ben fort, perquè estic convençut que cap forma poètica ha superat el sonet, i perquèm quan algú, com tu, s'hi esmerça i aconsegueix resultats tan brillants, és un gaudi per als qui tenim la sort de tastar-ne els resultats.

l´Autor

Foto de perfil de singer

singer

4 Relats

12 Comentaris

3883 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Escric poemes des de finals de la dècada dels vuitanta, en el meu pas per la Facultat de Filologia Catalana. Allà vaig conèixer alguns lletraferits que em van influir, sens dubte, però jo ja escrivia abans; als 15 anys vaig escriure dues obres de teatre que vam enregistrar per la ràdio. Bé, també escric un diari, però això és purament un entreteniment per a mi, el que realment estimo és la poesia i els nostres poetes. També els d'altres països. La resta de biografia, d'altres branques, no interessa aquí d'expressar-la, és un recull de diverses activitats en els més diversos camps, Carpe Diem.