Amor Immadur

Un relat de: Tenderness

Mai no et fixes amb Ningú, si Ningú es fixa en tu.
Tancada en un món obscur, on la obscuritat ets tu.
Una escletxa t'il·lumina, la llum t'encega els ulls.
El teu cap es dispersa, dispersió en el buit.

Idees confuses, confusions idealitzades.
Comentaris ignorants, ignorància comentada.
Repulsió sincera, sinceritat repulsada,
Esperança esperada, esperant l'esperança....

Comentaris

  • papallona | 20-11-2005 | Valoració: 10

    Perfecte! Descrius a la perfecció l'amor en aquestes edats d'adolescència. No sé com he acabat llegint aquest relat, però te puc assegurar que m'ha agradat moltíssim! Estic totalment d'acord amb tu! Perfecte anàlisi de l'amor immadur...
    Besades

    Papallona

  • Cada cop...[Ofensiu]
    La flama de l'oest | 04-05-2005 | Valoració: 10

    ...l'esperança és desgata, es un desgast de temps enfosquit en algun lloc del món on només hi vius tu. I de ven segur que avegdes ja no saps ni que sents....mencanta el teu relat... es ple d'aquell quelcom que omplenen aquesta flama meva....merci per escriure...


    Petons i abraçades

  • perfecte![Ofensiu]
    Capdelin | 04-05-2005 | Valoració: 10

    segueixes amb la teva línia psicològica, d'abstracció, de raonament cúbic del comportament humà, de psicoanàlisi, de la crítica estúpida de l'entorn social... breu, però magnífic relat intens, concentrat... que despulla la immaduresa i la superficialitat del comportament humà...
    ja veus que m'has fet un adicte teu... crees adicció... ja ja
    un petonàs i una abraçada que arribi fins a Bordils!!!

Valoració mitja: 10