Amor Desconegut (2)

Un relat de: RainBow_CoLouRs

… Vaig caminant a pressa i corrents, són dos quarts de deu del matí, i avui no t'he pogut veure, perquè he hagut d'anar a fer-me unes anàlisis.
Arribo a la gran porta de l'institut, i hi entro, recorro els passadissos a poc a poc, amb l'esperança de veure't, però no hi ha rastre de tu.
Em sento sola i buida sense, simplement, haver-te vist...
Arribo a la classe decepcionada, un dia més sense veure't se'm fa insuportable.
A l'hora següent demano permís per sortir de classe, estic espessa, la punxada em fa mal, i vull refrescar-me la cara.
Arribo al lavabo, i tot just quan em dirigeixo a obrir la porta, algú m'agafa del braç i m'estira cap al lavabo dels homes...

-Avui no t'he pogut observar -em xiuxiueja algú a l'orella.
-Oh! -exclamo impressionada al veure que eres tu.
-Per què no eres amb mi?
-He hagut d'anar al metge...
-Tens vergonya de parlar amb mi?
-No, simplement no et conec de res...
-Doncs jo penso que sí...
-Bé, es possible, què hi fas tu aquí?
-M'he escapat de la classe un moment, esperava trobar-te...
-Jo també tenia ganes de veure't...

[Continuarà...]

Comentaris

  • Continuaaa...[Ofensiu]
    Invertida | 03-01-2007 | Valoració: 8

    A veure si continues escribint, q tink ganes d saber com s'acaba aquesta història!
    Un petó!

    Laura*

  • GENIAL!![Ofensiu]
    Somnikat7 | 10-01-2006 | Valoració: 10

    Bonika!!

    Espero amb ganes la continuació del pròxim relat..com acabarà tot? o com serà el principi d'un relació especial per a tots dos? no em deixis amb la incertesa de saber-ho, tot i que m'ho imagino i m'agrada pensar-ho ho necessito, hehe. Un bonik amor desconegut i diferent amor d'institut. Em fa gràcia com decrius aquelles mirades creuades, totes aquelles sensacions que es produeixen entre dues persones, que s'agraden sense tan sols coneixer-se, però que tot i així sembla que ho sapiguen tot un de l'altre.
    Vinga maka!!! Merxi pels teus comentaris ;)

    I segueix escrivint que ho fas molt bé!!

    Cuida't! un petonàs de mel!


    Nina

  • quetzcoatl | 02-12-2005

    Gràcies pel comentari a 'serà aquesta nit', tot un elogi! He estat voltant pels teus relats i estan molt bé; m'agrada com escrius.
    Amor Desconegut 1 prometo i la segona part ens deixa amb l'ai a la boca. Ja tinc ganes d llegir la tercera entrega!

    petons

    m

  • donablanca | 10-10-2005 | Valoració: 10

    ja has publiact la segona part,
    i jo encara estic aturada esperant inspiració per aconseguir continuar.
    però hi estic treballant
    aviat, aviat el tindré.

    mentre tan espero la teva tercera part.

  • AaaAaAgg![Ofensiu]
    L'escriptor mediocre | 05-10-2005 | Valoració: 10

    L'emoció no em permet esperar gaire més... que pasarà?!

    No t'aturis

    Juseph

  • algun dia...[Ofensiu]
    NoKia | 04-10-2005

    l coneixaras |-) i sino, mala suegte i pa tu awela nenga xDDD!! pos tiaaa... q desiiir... q tmp me le llegit xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD q lerda q ribu a ser x favor T_T xDDDD!! po ia se d q va... pupitre powa xDDD!!! (o no xD) em vax llegir l'1 x xo, xq vegis q no soc tan lerdakaaa...

    XURISUS XL CUL FOREVER ^^

    T'aDoRuuuuuU amB toTa l'aNiMaH! =D

    nK"R_C4è!

  • kamonakets![Ofensiu]
    SieMenS | 04-10-2005

    i k kabrona! xDDD
    anda tia k serda..T_T

    Relats publicats: 18
    Comentaris dels lectors : 152
    Valoració de l'autor : 9,64

    no sa fa aixo..vui el 3 a la d yaaa! si no, no hi haura comment! ñiñi! xD
    petunassus kuka,testimo moltissim!!

    zeeeeer o no zeeeer, akztaa ezz la kueztiooooooo!!!

    PauLa*

  • Això no es fa[Ofensiu]
    Carme Dangla | 04-10-2005

    Torturar-nos amb una història a petites dosis.
    Però si ens pots torturar, vol dir que ens interessa, vinga a veure si ens mantens la tensió i l'atenció tan bé com fins ara. Millor si la tensió puja…
    Una abraçada

  • solarin | 02-10-2005 | Valoració: 9

    la cosa es posa interessant!!
    Però, no ho sé, m'ha semblat molt forçat el fet que es trobessin (almenys per part d'ell...)
    Ja tinc ganes que surti la 3a part! Que has deixat això molt a l'aire i tinc ganes de saber què passarà :p

Valoració mitja: 9.4