Amor Desconegut (1)

Un relat de: RainBow_CoLouRs

I arribo a l’institut…
I com cada dia ets allà, amb un posat seriós però alhora tranquil.
Em mires, et miro, i com un acte reflex, mirem al terra.
Sembla que quelcom ens avergonyeixi.
Jo, em dirigeixo on estan les companyes, just a uns dos metres al costat teu.
Et segueixo observant, i intento memoritzar el que duus posat.
M’encanta recordar-te quan no ets a prop meu.
Tu somrius, et sents observat per mi, de sobte deixes anar un fort sospir,
T’agrada fer-me saber que notes que et miro.
Ara canviem els papers, ets tu qui em mires, i jo qui em deixo observar.
M’agrada que em descobreixis.
Jo em moc lentament, perquè puguis observar cadascun dels meus moviments.
I llavors sempre el mateix pensament...
Com pot ser que hi hagi tot aquest joc, si ni tan sols sé el teu nom?
Al poc temps, venen els teus companys, i una noia es seu al teu costat, impedint el recorregut de les nostres mirades.
Tu mous el cap, no vols parar de mirar-me, ni jo tampoc.
Ens quedem mirant-nos, molta estona, em sento contenta, sóc feliç.
I de sobte... PIP! El timbre de l’institut...
Es el moment de separar-nos, com normalment no ens veiem fins a l’endemà a la mateixa hora, et faig un gest amb el cap, volent dir...
- Adéu! Fins demà, en tinc ganes ja...
Ell em respon amb un gran somriure.
Espero que aquesta setmana, m’assabenti del seu nom...

[Continuarà...]

Comentaris

  • ara et valoro aquest[Ofensiu]
    Josep Bonnín Segura | 13-10-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat una mica més que el segon, trob com diuen ara, està més currat, seguiré esperant els que resten.
    Una abraç-aferrada
    Josep.

  • Molt maco, i [Ofensiu]

    m'ha encantat amb la subtilesa que descrius aquests sentiments que queden vius amb mirades, gests, somriures. Aquests gest que diuen en molt d'instants molt més que un millió de paraules. Vaig a llegir, el dos d'aquest amor desconegut, aquest te'l valoraré després.
    Una aferrada pel coll des de Sóller- Mallorca

  • Mirades privilegiades[Ofensiu]
    foster | 13-10-2005

    d'una època meravellosa de la vida, amb tot el bo i el dolent de cada etapa, però amb una cosa molt important: és en aquestes mirades on comences a ser tu, on s'inicia el lent procés d'aprenentage. Gaudeix de cada moment, sense preocupar-te'n massa, sense buscar-hi més significat que la pròpia sensualitat d'uns ulls interessats que parlen més que cap paraula dita.

    petons

    fost

  • eo, jo també estic a l'espera[Ofensiu]
    donablanca | 30-09-2005 | Valoració: 10

    a veure qui ho fa primera.
    i després podem fer un juntes.

  • Estic tonta[Ofensiu]
    Carme Dangla | 30-09-2005 | Valoració: 10

    Ara, sí, et volia posar un 10

  • Me n'he oblidat[Ofensiu]
    Carme Dangla | 30-09-2005

    Això

  • Sensibilitat[Ofensiu]
    Carme Dangla | 30-09-2005

    Descrius molt bé la comunicació subtil que hi pot haver entre persones, em treus un pes de sobre quan mostres que no sóc l'única que aproximar-se a algú li costa i va molt lentament, amb paraules senzilles ens fas aparèixer sentiments i desitjos d'amor i amistat.
    M'agrada especialment aquesta igualtat entre els dos protagonistes, la relació simètrica en la que cap sexe té papers prefixats.
    Espero una llarga sèrie de continuacions, tendre i optimista com aquest primer episodi.
    Una abraçada, companya.

  • zoooi yooooooo![Ofensiu]
    SieMenS | 29-09-2005

    yeah! ^^
    ola nina mevaaaaaaaaaaa =D
    kazezi kazezi..poz ezú, k..si sta inspirat n argu der teu insti ¬¬ kuenta kuenta!! si sta basat n fet real, ia zaz...enu mai guel, k takeru mol i sigue aixi, eJkribiendou deZta foLma!
    arioooooozZz

    muaaaaackkkk

    PauLa*

  • M'ha agradat molt![Ofensiu]
    nina6 | 29-09-2005

    He llegit uns quants textos teus ara juntets i seguidets...i jeje man agradat molt!! T'ho resumeixu tot aki...prò en seriu m agrada molt com skriuss! Segueix així, és mlt wai!

    [nina_6]

  • aquells...[Ofensiu]
    Capdelin | 26-09-2005 | Valoració: 10

    primers passos, primers instants de... mirades, pensaments, desitjos amagats, sospirs secrets, de presa de territori, de mirades poc profundes... de voler i no gosar...
    què bé ho has descrit, pas a pas, sense pressa, fotograma a fotograma, amb psicologia detallada com si estés passant en aquell mateix moment... fantàstic!
    un petó!!!

  • joc de mirades...[Ofensiu]
    papallona | 26-09-2005

    Moments de mirades penetrants, de somriures inocents, moments de pesigolles a la panxa... Qui no ha tengut aquesta senseció d'observar i sentir-se observada per un desconegut?
    Bon començament, seguiré lleguint...

    Papallona

  • donablanca | 26-09-2005 | Valoració: 10

    ei!
    molt bo!!
    seguiré el teu relat , espero que li vagis afegint misteri.

  • un vell joc, sempre nou...[Ofensiu]
    ROSASP | 25-09-2005

    Hi han sensacions a flor de pell que es transmeten gairebé per vibracions. Només l'esguard de la mirada, un gest, fica en marxa un mecanisme d'intuïció i complicitat ple de màgia i misteri.
    Un bon començament...

    Una abraçada i fins aviat!

  • L'escriptor mediocre | 25-09-2005 | Valoració: 10

    Els missatges corporals mostren més l'amor que moltes de les parules buides que es creuen els enamorats.
    És molt romàntic el relats, n'espero la continuació!

    No t'aturis

    Juseph

  • EN EL JOC DEL AMOR...[Ofensiu]
    AVERROIS | 25-09-2005 | Valoració: 10

    A vegades una mirada, un somriure, un esperar al dia següent per veure'l, et pot portar a màgiques sensacions. Una abraçada.

Valoració mitja: 10