Amor animal

Un relat de: Columba Palumbus

La mosca se li va posar sobre el braç i se'l quedà mirant fixament, si hagués tingut parpelles fins i tot li podia haver semblat que li feia l'ullet. Era una mosca molt seductora.

Ell no s'hi va poder resistir. Inevitablement les fantasies més inèdites el van envair. Sempre li passava el mateix, quan el sexe li venia al cap ja no podia pensar en res més. Curiositat, dubte i passió el dominaven irracionalment.
La petita mosca el continuava observant, i ara es fregava les potes minuciosament com si es preparés per alguna cosa important. Ell desitjava convertir-se en insecte i descobrir si podia ser objecte del seu plaer. Buscar-se un amant animal i viure el sexe de mil maneres diferents i com mai no havia fet ningú fins ara.

Copular ferotgement amb una mantis religiosa i deixar-se devorar després per no haver de donar cap explicació l'endemà.

Fer l'amor, com més romàntic millor, amb totes les sèpies que pogués durant la primavera i en arribar l'estiu morir, sabent que ha gaudit el màxim el moment i que ha complert els seu objectiu.

Enamorar-se d'una jove femella de tudó i saber que passarà la resta de la seva vida amb ella.

Autofecundar-se com una tènia solitària per no necessitar res ni ningú per uns instants d'íntima satisfacció.

Muntar frenèticament més de vint vegades en un dia una gata frívola i en zel que ha acabat de conèixer i que no vol saber ni el seu nom…



Va obrir els ulls, extasiat per la seva imaginació. La mosca ja no hi era, havia volat.

El seu desig fervent, altre cop, havia espantat la femella.


Comentaris

  • Molt enginyós i divertit[Ofensiu]
    Mena Guiga | 29-10-2012

    ...ben escrit, sense enfarfegar i clar.

    Mena

  • ostres, m'hi apunto...[Ofensiu]
    teresa serramia | 04-05-2011 | Valoració: 10

    Que divertit!!, el trobo fasciant..Ets una noia molt lliure, de ment, vull dir..M'encanta la frescor amb la que deixes volar la ment. Tens molta imaginació i una facilitat extraordinària per dibuixar amb paraules les teves idees: molt bé, Columba!!
    M'ho he passat molt bé llegint-te...Una gran immensa abraçada de felicitació!!

  • Desig molt bèstia[Ofensiu]
    joanalvol | 20-02-2011

    Més que amor és desig, passió per trobar en el sexe tota la potencialitat de l'amor. A cops les coses no són així. Però el desig segueix... i es confon amb l'amor.
    Una abraçada
    Joanalvol

  • Boníssim![Ofensiu]
    Arramonat | 16-12-2010 | Valoració: 10

    Quina traça més bèstia!
    Quin instint més animal
    quina fera de les lletres!

  • AD INFINITUM...[Ofensiu]
    Jaume VINAIXA SOLÁ | 28-10-2010 | Valoració: 10

    ... ës a dir: un relat d´aquells que pots agafar qualsevol dia i anar-lo continuant fin s esgotar totes les espècies del món animal. M´ha agradat molt. Vaig pels altres cinc. I moltes gràcies pels teus comentaris.
    Una abraçada (no seràs pas una mantis camuflada, oi?)
    Jaume

  • Animals i atraccions[Ofensiu]
    Unaquimera | 25-10-2010

    T'he descobert avui per casualitat, i en arribar al teu espai, he decidit començar pel darrer publicat, aquest relat de títol tan suggerent...
    i ara que l'he llegit, m'alegro d'haver-ho fet, ja que ha resultat un text divertit, original i ben escrit: això sempre és d'agrair!

    En vista de la troballa d'avui, tornaré a passar per anar coneixent els teus escrits... si a tu no et fa res, és clar. que suposo que no, oi?
    Fins aviat, doncs!

    T'envio una abraçada per celebrar que t'he descobert com autora,
    Unaquimera

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Columba Palumbus

Columba Palumbus

10 Relats

36 Comentaris

10334 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Tan li fa, només sóc un tudó...