Amistat

Un relat de: La flama de l'oest

Feia temps que no sabia el que realment era viure.
Feia mesos que no sbaia que era una amistat de veritat.
I fa poc m'he adonat que la vida, ens va posant obstacles, i apartir d'ells podem veure qui de veritat es mereix un aprecí únic per part nostre.
L'amistat,
quelcom que no s'acaba mai si es de veritat, es quelcom inmutable i tan necesari com l'aire que els meus pulomons ara fan servir.
L'essència de la vida és l'amistat, sense ella, jo seria una ombra del que havia sigut un dia, seria com aquell angel caigut, com aquella gota que cau a diferent lloc de les altres, aquella brisa que no toca mai una part d'aquella ànima.

...tots els canvis comporten una reflexió, i en aquesta etapa de la meva vida, és quan m'he adonat que sense amics no puc continuar respirant tranquilament, i el no veure-ls avegades s'em fa un nus a l'estomac dificil de desfer.

L'amistat es preocupació per la persona o persones que estimes, és nomès mirant els ulls saber l'estat d'ànim i això, AMICS meus, es un dels tresors que mai vull precidinr-ne d'ells.

Comentaris

  • felicitats[Ofensiu]
    juansan | 26-05-2019 | Valoració: 8

    Moltes gràcies per aquests poemes tan interessants que ens has compartit. Espero que tornis amb més ànim que mai compartint molts més, o encara millor, publiquis un llibre en el millor de tu que segur que ho sol·licitaré.

    Juan Sanchez, CEO de
    Creditosrapidos10min

  • Un meravellós elogi de l'amistat![Ofensiu]
    Arbequina | 24-07-2006

    I ho és no per bell sinó per sincer, l'essència mateixa d'allò que tan honradament elogies.
    Sí, l'amistat... però què és? Part ens ho dius, i és probable que no sigui res més.
    En fi, una abraçada. M'ha agradat llegir-te.

    Arbequina.

  • Jo també...[Ofensiu]
    Sol_ixent | 10-03-2006

    ...tinc un escrit que parla de l'amistat, que en certa manera s'assembla una mica a aquest. És el primer cop que t'he llegit, però segurament no serà l'últim!

    Petons!

    Sol_ixent

  • sí, sí...[Ofensiu]
    Capdelin | 10-03-2006 | Valoració: 10

    quan l'ombra dels pares està de viatge, quan les emocions donen pas a la rutina, quan la soletat obre la porta i t'envaeix, quan les coses perden el seu valor en les rebaixes humanes, quan algú que creies teu ara és d'un altre, quan l'aire ha perdut l'oxigen...
    llavors saps que hi ha amics que no fugen, que no et prenen res, que no et dicten sentències ni et manipulen... sense ella la vida tindria molts més forats negres...
    ptons i una abraçada!

  • quanta raó!![Ofensiu]
    natasha | 15-12-2005 | Valoració: 10

    Jo també penso que els amics són una part molt important de la vida, però no tothom es mareix el nostre carinyu (com tu bé dius).
    amb fets la vida et va demostarant amb qui realment pots confiar.

    Felicitats x l'escrit!!

    kisss

    -.-NaTaSha-.-

  • papallona | 20-11-2005

    Si, l'amistat és un gran tresor... Jo també em trob en un moment difícil, on els amics m'han ajudat molt, encara que no se'n adonin del que realment fan per tu, perquè és un ajud espontani i simple, però un gran ajud en moments com aquest, perquè et fan veure que no estàs sola encara que tu t'ho pensis.
    He llegit altres relats teus, i tots m'han agradat molt, però aquest és el que ara necessitava llegir...
    Besades

    Papallona

  • x fiiii![Ofensiu]
    Nirvana | 11-11-2005 | Valoració: 10

    com diu el títol, per fi he trobat un relat escrit per tu, feia molt que no escrivies, i també fa molt que no parlem, bé maca, ja saps que per amistat, tens la meva, ho saps, però ara que fas batxillerat doncs, les coses és veuen d'una altre manera, i no sols els estudis sinó els amics, que poder un dia deixaran de fer-te costat o la distancia farà l'oblit, olga, intenta atrapar aquells que és mereixen un lligam....

    petons maca!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de La flama de l'oest

La flama de l'oest

17 Relats

112 Comentaris

52386 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
De les cendres del foc serà despertada, una llum de la foscor brollarà, tornarà allò que va ser trencat, forçada per els troços d'ànima.