Amigues (gelosia)

Un relat de: kukisu

No t'envejo, estimada, ni ho faré mai de la vida.
No voldria que t'ho prenguessis malament, però aquests pits siliconats no em diuen res, ben al contrari, em repel·len només de pensar a tocar-los. Ara sobresurten per damunt de la roba que portes i s'emporten les mirades de tots els homes. Però comprenc que has invertit bé els teus estalvis de quatre anys enrere i ara cal recuperar-los despertant l'enveja i admiració de qui et mira.
L'altre dia, quan vam sortir plegades cap a la discoteca, vas aconseguir seduir aquell pobre xicot de la barra que després va resultar ser un camioner en trànsit i el qual no has tornat a veure mai més. Però tu tan satisfeta, a sobre volies explicar-m'ho com una aventura meravellosa.
M'agrada sortir de gresca amb tu perquè riem molt juntes, sobretot dels homes i dels seus gustos amb les dones.
Però, per damunt de tot m'agrada anar a casa teva quan tu no hi ets, perquè aleshores, al Joan i a mi se'ns obre el cel, és un home tan mascle, el teu marit, que com a dona em sento totalment realitzada, mai no recorreria a cap cirurgia per aconseguir-lo. Tenim una relació secreta magnífica. No la deixaré per res del món, estimada amiga.

Comentaris

  • Amb amigues així...[Ofensiu]
    Fredegard Dogwood of Shadydowns | 16-03-2008 | Valoració: 10

    M'agrada aquest relat, és real com la vida mateixa. Es pot tenir una gran amistat, però aquesta pot no estar exempta de gelosia i de secrets.

    Una abraçada.

  • hola !![Ofensiu]
    magma | 23-01-2007

    Quin relat !!! No m'imaginava en cap moment aquest final !! jajajaja però està molt bé. Només això, que m'ha agradat molt !!

    Petons

    mâgmâ

  • bonesss![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 15-01-2007 | Valoració: 9

    Deu ni do, això és amistat...! Un relat que està força bé, la idea és bona i la tractes amb aquest toc d'humor que la fa més interessant. Potser canviaria en algun moment la puntuació, però en general molt bé.

    petonssS!