AMICS VIRTUALS

Un relat de: montserrat vilaró berenguer

Amics sóc una pesada egoista. Us parlo de llibres literatura, animals de companyia, flors música etc. Reconec que dono la tabarra com vulgarment sé sol dir. Més tot això és la meva vida el que fa que tiri endavant, dia a dia, moment a moment junt als meus éssers estimats, que són els que em donen força. No aspiro a grans gestes , ni he somiat grans coses. Somio en poder gaudir de tot això esmentat amb bona salud. També vosaltres sou importants per mi, encara que sigueu lluny sé que us puc trobar dia a dia i compartir impressions i pensaments. Això us fa importants i us dono les gràcies. La vida està feta d' instants molt bons i de molt dolents. Més si un es posa a pensar inclús en els moments de molt dolor si tenim els ulls i les orelles ben atentes, alguna cosa bona en treurem segur. Després i ha moments plàcids i tranquils com les aigües tranquil·les d' un llac, aquets són bons per reflexionar que la vida és un gran do, val la pena gaudir. Jo gaudeixo del so del vent entre els arbres o el crit d'alerta un ocell , ja dic abans que sóc molt pesada,jo sóc així. Ara mateix estic escrivint tot això i estic gaudint del valor que tenen les paraules encara que no les sapiguem fer servir com altres. Per mi el llenguatge escrit és sentiment. I plego perquè ja he dit prou. Vaig com diuen amb castellà. Con la música a tota parte. Mercès als que llegiu i teniu la santa paciència d' aguantar-me. Gràcies amics.

Comentaris

  • Pregunta.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 06-10-2018 | Valoració: 10

    D'això, m'havia oblidat preguntar-te quin relat teu ha estat premiat i publicat? Si ho pots dir, es clar... Enhorabona!

  • Ben junts[Ofensiu]
    brins | 06-10-2018 | Valoració: 10

    És a tu que t'hem de donar les gràcies, Montserrat, per tenir la generositat d'oferir-nos unes paraules que et surten del cor i per la teva companyia.

    Pilar

  • Amics invisibles.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 06-10-2018 | Valoració: 10

    Mercès pel teu comentari al meu relat El Brocanter, fa dies que no sé res de tu, vull dir que havies deixat de publicar i el buit li he notava força. Jo, estic una mica dolgut d'alguns que em comentaven i ara no ho fan. Ofesos per haver sigut jo sincer donant la meva opinió als seus relats? Però tant fa! Em queden un parell, si fa o no fa, que són unes bellíssimes persones, ho noto amb els comentaris que em deixen. Això és el que té ésser un amic virtual... mai saps, com no li veus la cara, si va amb bones intencions o no!. Aquest magnífic relat teu em ve com anell al dit per acompanyar aquestes paraules meves. Espero un nou relat teu ben aviat, Nil.

  • res dona[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 26-07-2016

    tu segueix fent nosa, que dinamitzes l'ambient amb molta gràcia i sense fer-se notar gens.

    Ara et diria que és un relat molt realista!! ;-)

    No defalleixis!

    Ferran

  • Bonic[Ofensiu]
    Karin | 14-07-2016 | Valoració: 10

    No deixis mai d´escriure bonica, no empipes mai

  • Gràcies a tu![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 13-07-2016 | Valoració: 10

    Gràcies a tu, Montserrat, per la teva escriptura tan propera, per la senzillesa, per l'estima a les petites coses, per valorar l'aigua dels llacs i rius i mars. Un plaer llegir-te. I una merescuda abraçada!

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

322245 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.