Amics meus

Un relat de: tramuntana

M'agrada molt fer feliç als altres. És una sensació tan bona quan algú et dedica una rialla! Però aleshores em volen tornar el favor. No entenen que la millor recompensa és la seva felicitat. No entenen que el que vull és pau per a tothom. Va per a vosaltres, joies del meu cor, Marta i companyía. La meva millor recompensa sou vosaltres i haver pogut fer alguna cosa per a vosaltres. I...ho he aconseguit! De vegades no entenc, no sé el que sento, però aquest sentiment no el puc confondre. Us donaré un concell, lectors. Fer el bé és el millor que pots fer. Jo ho he fet i he aconseguit fer feliç a gent. He aconseguit retrobar aquella felicitat d'alguns només fent el bé, oi que és facil? gràcies a això ara...em sento...em sento... FELIÇ!!!

Comentaris

  • I jo també[Ofensiu]
    brideshead | 04-01-2005 | Valoració: 9

    em sento immensament feliç de saber-te feliç i de voler contribuir amb el teu granet de sorra a la felicitat de tothom!
    Una abraçadeta ben forta!

l´Autor

Foto de perfil de tramuntana

tramuntana

423 Relats

658 Comentaris

440130 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Em dic laura, tinc 15 anys, ( 24 de maig del 1991).

" ...yesterday, love was such an easy game to play, now I need a place to hide away"

...Els teus ulls dibuixen paraules que ni tant sols he sentit mai...

...porqué no hay nadie que te quiera igual que yo.


...yǿu шāy sāy I'ш ā dяέāшя



- laurasainzr@hotmail.com