Amb tu estar

Un relat de: Camps de Tristor

Suaus gotes han relliscat
que dels meus ull han brotat
per coses impossibles desitjar;
amb tu estar.

Llàgrimes dolces,
llàgrimes amargues,
llàgrimes carregades de sentiments;
per amb tu estar.

Comentaris

  • Llibre | 28-09-2005

    Comentari 3 del nostre deute pendent.

    Breu. Potser, per al meu gust, un xic massa breu. I que consti que a mi, particularment, m'agraden el poemes curts. Però en aquest cas... no sé... és com si no estigués tot dit.

    Bé: no em facis gaire cas. És una sensació personal. Una opinió subjectiva.

    Però això: que rebo la sensació d'un poema tallat quan encara no havia acabat.

    Fins la propera,

    LLIBRE

  • vaja...[Ofensiu]
    NoKia | 23-08-2005 | Valoració: 10

    es bastan tristot no?? pero es ml dols i mol profund... amb poca cosa dones a entendre un sentiment mol fort, mol gran... pero no et desanimis cuca!! ;)
    Magrada mol com scrius, et continuare llegint!
    Gracies xl comentari!!! :D
    Un peto ben fort!!
    NoKia

  • en poc u dius tot[Ofensiu]
    AINOA | 29-05-2005 | Valoració: 9

    Un bonic poeme.
    Es breu pero concís. animat que et veig amb la moral baixa.
    Una abraçada.

  • Noia, que vols que et digui?.[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 29-05-2005 | Valoració: 8

    Què no et desanimis?.
    Dons no ho facis.
    Què si escrius malament?.
    Dons, NO, escrius prou bé i els teus poemes tenen sonoritat. Tot es que escriguis molt i et valoris tu mateixa, sigués crítica, però positivament.
    No sempre es posible llegin-se tot el que es pública, tingues paciencia. La millor manera per ser comentada es comentar i respondre a qui et comenta.
    Ets molt jove encara i aixó es bo, tens temps per experimentar i creixar en el teu art.
    Ánims i escriu.

  • Un Somni: Amb tu estar[Ofensiu]
    kispar fidu | 16-05-2005

    Voler estar amb la persona que tant estimes. Desig de tenir-la al teu costat per sentir la seva escalfor. Ànsies de sentir-la a prop i ser capaç d'acariciar l'aire que respira.

    Llàgrimes que corren per les galtes, per la impossibilitat de realitzar aquest somni. Tristor que recórre tot el nostre cos al veure que no és possible.

    "Amb tu voldria estar". Els meus ulls desprenen llàgrimes al no tenir-te i s'omplen de tristesa al no veure't al meu costat.

    Un Somni: "Amb tu estar".

    (Feia temps que no em passava per aquí... i m'he dit: Anem a fer-li una visita! jeje)

    Que vagi bé!
    Gemm@

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Camps de Tristor

Camps de Tristor

19 Relats

102 Comentaris

29098 Lectures

Valoració de l'autor: 9.20

Biografia:
Vaig apareixer en aquest món un mes de febrer i els meus pares em varen ficar el nom d'Alba; "una altra llum a arribat a casa" van dir, ja que el nom de la meva germana té significat de llum de la tarda.
Tan sols tinc 15 anys però tinc ànssies de canviar el món. Sé que no ho áconseguiré, però poc a poc, qui sap. Es qüestió de començar desde sota.nO?

De biografía literària en tinc ven poca; tres premis de prosa i tres de poesía.
Però no escric per guanyar res, simplement escric perque disfruto, m'ho passo bé. Trec tot allò que es queda a dins i molesta. Es una bona teràpia.


"Les casualitats no existeixen, tan sols succeeix l'inevitable."

"... I obrir els ullsi descobrirque no ets tu, que as estat vivint tots aquets anys una vida que no et pertany..."

Per alguna cosa: duendecilladelbosque_91@hotmail.com