Amb tot el respecte

Un relat de: Endevina'm

&&&

Photobucket


Amb tot el respecte

>p align="justify">
En veure't, altiva reina dels cels, observador del teu aire majestuós, vaig sentir un gran desfici per volar, aquell mateix matí, de cel blau, net i clar. I sé que potser no tindria la teva gràcia en el vol, però ningú em guanya a com saber caure de quatre potes, imitant-te en el millor dels vols. No sabia si era dins d'un somni, però dominaves tot l'àmbit de la meva visió, i et vaig seguir enllà dels gratacels, edificis humans que m'ajudaven a centrar la imatge del teu enlairament. I aleshores vas voltar, em vigilaves amb tanta gràcia, que et creia ballarina de la meva cort, dansant pel seu rei. Em tenies captivat en la teva revolta, i de sobte et vaig veure baixar, ràpida, felina, amb un crit esfereïdor, quan arribaves a la meva alçada. D'un bot et vaig esquivar, els teus ulls vaig fitar. Ens els havíem vist de tant a prop, l'un a l'altre, que ens en podíem dir el color; de mel els teus. I ens hem posat alerta, ens hem saludat amb l'avís d'una segona passada. A la propera seràs tu, potser, qui clavi l'ungla en el meu coll, si no és que he estat jo el primer en clavar-te l'urpa.


Comentaris

  • Una segona passada[Ofensiu]
    allan lee | 01-12-2011

    d'arrogància, oh gran cel,
    on s'esvaí tota esperança:
    amunt, al desolat destorb
    de zona morta, dorm l'aranya
    que ens teixeix un a l'altre
    aquests nostres assedegats cors.
    Del dolor i l'urpada, no sé dir-te;
    el goig i el mal m'amaren
    de tramuntana.

    No oblido als meus amics poetes. Una abraçada,

    a

  • Amb tot el respecte[Ofensiu]
    elbulli | 16-10-2011 | Valoració: 7

    és el començament d'alguna història o n'és l'acabament?

  • Abans[Ofensiu]
    Endevina'm | 26-06-2011

    quan un relataire es donava de baixa, el comentari quedava tot i que no es podia anar a l'autor...però quedava el seu nom de testimoni, i el seu comentari. Ara, a la nova pàgina, tot s'esborra.

    Gràcies allan per les paraules que vas deixar i que un mal vent s'ha endut. Abans, no hauria passat.

l´Autor

Foto de perfil de Endevina'm

Endevina'm

63 Relats

264 Comentaris

43964 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Una lluna plena que s'amaga entre boires, així és el meu petit món.
No soc ningú, no tinc cap carrera, tanmateix, observant el món i a la gent mai no he deixat de córrer, pas a pas, dia a dia.

Alguna vegada vaig jugar-hi, als reptes, i algunes vegades tenen premi.
El podeu llegir a "Pseudo Vital"

pseudovital

Processó demoníaca, de rnbonet.

Quan vaig obrir aquest perfil volia que sols fos de poesia, de renglons curts, com en diuen alguns, però no sempre es pot controlar allò que fas, i vaig utilitzar-lo per fer microrelats, i vaig acabar per esborrar els poemes aquí publicats, ara no sé si tots. Això no obstant, vull tornar a la poesia, en aquest perfil, i deixar que l'homefosc faci les petites històries en un altre lloc, que potser tinc més perfils, i no sempre ho dic.

Els poemes i escrits que aquí llegireu estan penjats a matadegolla, sense revisió, gairebé. Si algun dia me'ls repenso, potser no els podreu llegir aquí, però seran fills del mateix estil i el mateix sentiment.


In memoriam...
Un dia vaig voler donar veu al Lluís, i ara li dic; gràcies, Lluís, per tot.


Ara ja pots descansar...

Sota l'ombra obscura
d'un germà perdut
en el silenci etern
de la foscor muda,
he volgut caminar
passes que no són les meves.
Però el camí m'ha mostrat
que si vols tenir un bon rodatge
les botes que calces
han de ser les teves.

Fent via, sé que arribaré
on mai hauria somiat.
Deixa't de manies
de paraules estèrils.
Caminar junts requereix un esforç,
pensar no és tan fàcil.
No miris enrere
sols trobaràs allò
que a cada moment necessitis,
però no cada moment és el millor
per mirar enrere.

Camina amb mi,
no contra mi,
i jo caminaré amb tu,
no contra tu.

I si ho volem, els dos,
veure'm que
sense gaire esforç,
junts podem fer el camí.



F.


I que l'homefosc em perdoni