Amb perspectiva

Un relat de: Carme_
Des de petita m'ha agradat passejar i escoltar els vagons rodant a tota velocitat en aquest punt allunyat del poble. I notar el vent que provoquen a la cara.

Feia temps que no venia. S'apropa un tren. Tanco els ulls. El sento passar. Obro els ulls. M'he equivocat de via. Aixeco el cap del raïl i m'incorporo, respirant profundament... Potser avui no és el dia. Potser el meu problema no és tan gran. Potser m'arribo a l'estació i pujo al següent tren.

I, mentre començo a caminar amb un bri de renovada esperança a la mirada, veig unes flors com les que tenia l'àvia al balcó. Del seu record he de treure la fortalesa que ara em manca.

Comentaris

  • Bonic i breu[Ofensiu]
    Sol_ixent | 31-12-2019

    A mi el tren també m'inspira molt. De fet, hi he escrit més d'una cosa durant els trajectes :)

    Bones Festes!!

  • Esperances de trens.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 29-12-2019 | Valoració: 10

    Una prosa poètica molt clara, satisfactòria, interessant, penetrant. L'esperança de sentir la velocitat d'un altre tren i després un altre és clau en el teu relat.
    Molt bé aconseguit, Carme_
    Salutacions i que tingues Un Feliç Any Nou...
    Perla de vellut

  • E. VILADOMS | 29-12-2019

    M'has fet patir, Carme.
    Espera el següent tren, o l'altre... O el del mes vinent. Mentre, hi ha flors i finestres des de les q gaudir del paisatge.

  • Afortunat error[Ofensiu]
    SrGarcia | 28-12-2019

    Impressionant; és difícil dir tant en tan poques paraules.

  • M'encanta.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 24-12-2019 | Valoració: 10

    Hola Carme, només vull dir-te que m'ha encantat el teu relat: concís, intens, profund, confús, aterridor, colpidor, melangiós, apassionat, afligit i per damunt de tot poètic. Et convido a llegir el meu poema: UN TREN ANOMENAT DESIG. És el que fa 25 fent compte enrrere...

  • Ensurt[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-12-2019 | Valoració: 10

    Ostres, quin ensurt, quina concentració emocional en aquestes línies! Sembla una cosa i n'és una altra. Sigui com sigui, espero que la protagonista valori les flors i la vida mateixa. Una forta abraçada i bon Nadal!

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Carme_

64 Relats

215 Comentaris

38913 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit / @PetitesHstories

Blog Petites Històries: http://petiteshistories.wordpress.com

Canal YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEgOFs-D51izvxeP29Ccq0g