Amb les presses

Un relat de: Vicent Terol

Ignasi va eixir del centre comercial abans d'haver entrat.

-Algunes coses s'han de fer amb rapidesa -es va dir, content.

Tanmateix, la seua satisfacció durà poc: l'alteració en la successió temporal va engegar una cadena d'esdeveniments, que tingué com a conseqüència final la transformació d'Ignasi en gat.

Comentaris

  • Gràcies, Vladimir[Ofensiu]
    Vicent Terol | 21-03-2009

    Gràcies pel comentari. Possiblement tens raó i el final no està del tot encertat. Tenia diferents opcions, però vaig optar per una d'absurda que a mi (i a altra gent que m'ho ha dit) em fa riure. Potser és un final massa deslligat de tot el plantejament anterior.

  • Gràcies[Ofensiu]
    Vicent Terol | 09-03-2009

    Els cantants són Raimon i Feliu Ventura? També Botifarra?

    Gràcies pel comentari. M'alegra que t'agrade; una amiga em deia que no li trobava sentit al relat, que això de l'absurd la deixa indiferent.

  • Llàstima...[Ofensiu]
    onatge | 08-03-2009 | Valoració: 10

    Que no sabem de quin color és el gat.
    M'agrada el teu relat.
    Una abraçada a Xàtiva, hi he estat un parell de vegades. I m'encanten els seus cantants. I la plaça Major.

    Amunt i crits.
    onatge

  • Gràcies[Ofensiu]
    Vicent Terol | 08-03-2009

    Gràcies pel comentari. És agradable veure que a algú li agrada el que u escriu. De vegades penses que és massa estrany el que escrius, que potser altra gent no li veu la gràcia que tu li veus. M'alegra que comparteixes el gust per l'absurd.

  • Bentrobat a RC[Ofensiu]
    Grocdefoc | 05-03-2009 | Valoració: 10

    Trobo molt divertits els teus surrealistes flaixos. Espero en continuïs enviant.

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

103429 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com