Amb els dits grocs

Un relat de: debondematí

Amb alguns dits grocs de fumar les restes de tabac sense boquilla que s'havien acumulat al fons del bolso, m'agito al llit ben tapada, panxa enlaire. No tanco els ulls, hi ha massa coses en què pensar encara, i és aviat; la nit no ha sortit com esperava, com tantes d'altres. M'he arreglat, abans de sortir, tot i saber que avui tampoc et trobaria i que, per més que em posi els texans nous, la samarreta que tant m'agrada i aquelles arracades que dissimulen en part el meu enèsim defecte, tu mai et fixaràs en mi, més que per ajudar amb el teu somriure gairebé ingenu que aquella nena estranya i de mirada insegura que ve a demanar-te una cervesa pugui acabar d'acomplir el seu. Perquè no et pots ni imaginar que, mentre tu et preocupes perquè el fet ocasional de trobar-te alguna cana quan et mires somnolent a l'espill s'ha convertit en rutina, el principal motiu que els seus ulls sembli que hagin de trencar a plorar en qualsevol moment ets tu. Perquè tampoc series capaç de recordar, malgrat la intensitat que van tindre, que a la seua edat els sentiments ja eren sincers, i no simple fruit de la immaduresa com ara, mirant enrere, asseguraries. I perquè potser a mi encara em falti caure i aixecar-me uns quants cops abans d'aquest.

Comentaris

  • Descrius amb molta intensitat...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 08-11-2007 | Valoració: 10

    aquests moments que viu i sent la protagonista. M'han semblat d'una maduresa commovedora.
    Una abraçada

  • Un minirelat esplèndid[Ofensiu]
    franz appa | 07-11-2007

    M'agrada molt, com està dirigit ial corresponsal que -tots sospitem- mai no el rebrà , i com està escrit, amb aquestes frases lligades amb una sensació d'amuntegament i urgència que es llegeixen d'una correguda.
    Felicitats,

    franz

l´Autor

Foto de perfil de debondematí

debondematí

3 Relats

6 Comentaris

3541 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99