Amants de les lletres

Un relat de: angie

Ens menjàrem la poesia a petons
sota les cames arquejades del capvespre
i l'ombra de nostres sospirs entortolligats
s'agafà a la pell com enfiladissa silvestre.
La meva mà sospesà amb lent vals
l'arc del teu pit alegre
i els llavis m'obrires, humits,
mentre els dits jugaven
amb la vertical del membre.
La nit arribà amb llantió d'estels
i deixà foscor damunt les cuixes marbrades,
la flama del teu cos encès
vibrà sota el pes de les sacsejades.
Petits crits de plaer
obriren pètals de rosa,
i a l'ànima, íntim verger,
encatifaren silencis en prosa.

Comentaris

  • HOLA!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 06-05-2007 | Valoració: 10

    Feia molt que no em passava per aquí... tot i això, cada cop que hi entro segueixo gaudint de la lectura i del tendre sentiment que la teva poesia fa créixer en nosaltres a mesura que avancem pels seus versos...
    M'agrada molt la primera estrofa, unes imatges molt maques...

    petons!!

  • Genial[Ofensiu]
    Roget | 29-03-2007 | Valoració: 10

    És genial. simplement m'ha encantat!

  • Inexplicable[Ofensiu]
    Libertas | 29-03-2007 | Valoració: 10

    Francament crec no estar a la altura de comentar aquest poema.
    Angie, escrius una poesia intimista, sensual, delicada, fina...meravellosa.
    Serà que tots tenim el nostre "amant de les lletres" a dins? :)

    Estic fascinada, de veritat.

    Que tinguis sort al concurs!

    Libertas

  • Admiro...[Ofensiu]
    Filalici | 29-03-2007

    ...molt la teva habilitat per escriure sobre una temàtica en la que jo sóc gairebé incapaç d'entrar-hi. Veure les teves paraules m'inspira llibertat. Gràcies.

    PD. Darrerament trec poc el cap pel web, però m'han arribat les notícies. Moltes felicitats!!!

  • Admiro...[Ofensiu]
    Filalici | 29-03-2007

    ...molt la teva habilitat per escriure sobre una temàtica en la que jo sóc gairebé incapaç d'entrar-hi. Veure les teves paraules m'inspira llibertat. Gràcies.

    PD. Darrerament trec poc el cap pel web, però m'han arribat les notícies. Moltes felicitats!!!

  • Amant amb les lletres[Ofensiu]
    Unaquimera | 28-03-2007

    Potser perquè ja l'havia llegit fa uns dies, un matí de sol groc i fort... potser perquè el vaig sentir llegit amb molt bona companyia, l'altra nit, ... potser per això avui que plou i que cau la llum de la tarda, en tornar-me a trobar amb el teu poema, ha estat com coincidir amb un amic del que ja saps però vols saber-ne més, al que has vist en altres companyies i en diferents situacions i de cop tens per a tu, a soles... i n'he gaudit d'ell, de cada vers i cada imatge, lletra a lletra, paraula a paraula.

    Hem tingut una bona conversa...

    T'envio una abraçada rimada,
    Unaquimera

  • L'Himne de la web[Ofensiu]
    F. Arnau | 17-03-2007 | Valoració: 10

    Des d'ací ho propose, i no ho dic de conya, que aquest poema teu, a més d'ésser dels millors dels presentats al concurs de Poesia eròtica, amb una música guay, podria convertir-se en l'Himne oficial de RC...
    FAIG UNA CRIDA A TOTS ELS MÚSICS DE LA WEB!
    I a tu, Àngels (quin nom més bonic), una forta abraçada, i molta sort al concurs!

    FRANCESC (un poeta valencià)

  • Llibre | 17-03-2007

    Ben trobat, aquest joc d'iniciar el poema tot parlant, precisament, de poesia, i tancar-lo amb la prosa.

    I al llarg dels versos, tot un degotim d'escenes que se succeeixen amb una cadència farcida de sensualitat.

    M'ha agradat molt, i la lectura se t'arrapa a la veu.

    Fins la propera,

    LLIBRE

  • Així com que a una persona que odia llegir el teu poema li ha semblat un rotllo patatero...a mi m'ha encantat![Ofensiu]
    Florenci Salesas i Pla | 17-03-2007 | Valoració: 10

    Només apte pels amants de la bona literatura: "No se hizo la miel para la boca del asno" diuen els veïns.
    Jo, veritablement, considero que deu n'hi do lo ruc que sóc però pretenc, immodestament, tenir un gust excels. Crec que estimo la literatura, ni que es presenti en forma de prospecte per a tub d'aspirines i això teu, per a dir-ho de la manera més terapèutica possible, m'ha semblat una aspirina que curaria fins una hèrnia discal.
    Gràcies a tu per fer una cosa tan bonica i a mi mateix per a compartir l'erotisme que hi ha en el plaer de llegir (quedat amb les gràcies a tu, que te les mereixes i ami ja em pots clavar una puntada de peu al paner)

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276911 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com