Amagats

Un relat de: Ombrívol
Ningú ha de saber-ho encara. Hem trencat la norma sagrada de tota tripulació pirata, i si el capità arriba a sospitar el nostre secret no tornarem a veure mai més la llum del dia.

L’amor prohibit ens obliga a amagar-nos, a dissimular i ser forts. Lluitaré per tu, per nosaltres, i quan finalment et pugui abraçar mirarem junts aquest gran blau que ara ens envolta i la lluna que ens va unir. Et veuré riure i plorar als meus braços.

No sé si pots sentir aquestes paraules. Segur que sents com em batega el cor, i potser també les vibracions dels trets del canons i la cridòria de l’abordatge quan ataquem algun vaixell.

Només espero que arribem aviat a algun port que em permeti abandonar aquesta vida, buscar un lloc segur on puguis néixer, i revelar per fi que soc dona, mare i lliure.

Comentaris

  • Breument...[Ofensiu]
    Ibeth | 24-07-2015 | Valoració: 10

    Molt de contingut en molt poques paraules molt ben escrites.

    Felicitats, et seguiré llegint.

    Ibeth

  • Quina sorpresa![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 11-07-2015 | Valoració: 10

    Caram, quina sorpresa aquest final de relat! Poc que m'esperava que fos una piratessa embarassada de ves a saber qui. Un breu relat que amaga una veritat oculta. Desitjo que l'amagatall desaparegui i la protagonista abraci el seu fill en pau. Felicitats pel relat i una forta abraçada.

    Aleix